Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Karting, WSK Euro Cup 2021: Kastelic v težkih pogojih za las ob finale

Karting - WSK: Tehnične težave otežile delo Kastelicu

Formula 1, VN Barajna: Verstappen zamudil lepo priložnost

Formula 1 (pred začetkom sezone): sezona pred 'generalko

Land Rover združuje moč in prestiž

Premiera: Hyundai Ioniq 5 - Udobje doma na štirih kolesih

Formula 1, VN Abu Dabija: Za slovo prepričljiva zmaga Verstappna

Formula 1, VN Sahirja: Mercedes sam sebe spravil ob zmago

Formula 1, VN Bahrajna (1. dirka): Čudež v Bahrajnu

Zima 2020/20121: Celoletne pnevmatike - še vedno le kompromis

Formula 1, VN Turčije: Z zmago do sedmega naslova prvaka

Test: Suzuki Ignis 1,2 VVT Elegance allgrip hibrid (2020)

Majhna skrivnost, ki veliko odtehta

20 let motorja TDI PD (črpalka-šoba) - ko bi Rudolf Diesel vedel

Formula 1, VN Emilia Romagna: V kaosu Imole najbolj uspešen Hamilton

Iz formule v hibridni model na cesti - Hibridni dirkalniki so nosilci razvoja