Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Formula 1: koledar 2023 na pragu bolečine. Preverite, koliko kilometrov bodo ekipe prepotovale v enem letu

Formula 1: Fernando Alonso je prepričan, da bo dosegel nov mejnik

Formula 1: nova zaušnica Ferrariju v Monzi

Formula 1: sto let lepotice v kraljevem parku v Monzi

Formula 1: je dogovor med Red Bullom in Porschejem padel v vodo?

Formula 1: saj ni res, pa je (piše: Andraž Zupančič)

Formula 1: Verstappen z velikimi koraki proti novemu naslovu prvaka

Formula 1: Audi prehitel Porsche, vse podrobnosti zaenkrat še niso znane

Enzo Ferrari: 34 let od slovesa čudaka in genija, spoznajte nekaj manj znanih anekdot!

Mednarodno vozniško dovoljenje (MVD) - Brez njega ste lahko v velikih težavah

Formula 1: Nov Ferrarijev strel v koleno

Formula 1: zaradi zakonodaje v Maroku na plano prišel 50-odstotni Porschejev odkup Red Bulla

Formula 1: nekoč so bile priljubljene 'groupijke', danes dirkači v resnejših zvezah

Formula 1: Sebastian Vettel ima dovolj, v življenju so še druge stvari

Formula 1: Ferrari bo moral prenehati parkirati dirkalnike ob stezi