Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Formula 1: Leclerc spet ostal praznih rok, prebudil se je Mercedes (komentar)

Tako bo vsakodnevno življenje z avtomobilom v mestu še lažje

Formula 1: Leclerc razbil starodobni dirkalnik

Formula 1: Sezona dveh protagonistov, ostali so bolj statisti

Formula 1: Hamiltonovi uhani in Vettlove spodnjice kot upor brez razloga

Formula 1: Red Bull mirno do zmage sta stezi, ki se je spremenila v kolovoz

Formula 1: Umrl Tony Brooks, zadnji zmagovalec iz petdesetih

Formula 1: koncern VAG v sezoni 2026 del dirkaškega cirkusa

Formula 1: plaz kritik na račun Mercedesa in Hamiltona

Formula 1: Red Bull slavil na Ferrarijevem dvorišču

Cene goriv so visoke, katere pa so alternative?

Formula 1: Alfa končno hitrejša od medicinskega avtomobila

F1: Ferrarijev vranec izziva rdečega bika, Mercedes že vrgel puško v koruzo?

Formula 1: varnostni avtomobil je kot želva

Formula 1: nova Leclercova zaušnica