Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Formula 1: ali sloves Orlena od Alfe pomeni konec kariere za Roberta Kubico?

Akrapovičevo znanje za BMW-jeve dirkalnike IMSA

Pri Peugeotu je čas za spremembe, takšni so načrti za prihodnost

Formula 1 – s čim je šef FIA Bin Sulajem spet razjezil šefe formule 1?

Kako bo elektrifikacija pri Fordu vplivala za delovna mesta, v Nemčiji bo še pestro

Formula 1: kdaj bodo ekipe predstavile nove dirkalnike

Formula 1: sezona 2023 bo uradno imela le 23 dirk

Formula 1: dve novosti za Williams, ki bi lahko ekipo potegnili iz povprečja

Formula 1: teh rekordov se ne bi veselil noben dirkač

Formula 1: Bin Sulajem je udaril po mizi, dovolj je bilo soliranja!

Enotaktni motor z notranjim zgorevanjem - rešitev za termične motorje?

Britanska znamka praznuje jubilej, za katerega bi marsikdo mislil, da ga ne bo dočakala

Stellantis bo v Franciji začel z drugačnim načinom prodaje

Formula 1: hitremu cirkusu se obetajo nove ekipe

Formula 1: svojevrstni rekord - de Vries je v enem letu zamenjal kar pet ekip