
Čeprav se v avtomobilskem svetu ime Wartburg za kratek čas šestih let pojavi že dve leti pred koncem 19. stoletja, ko tovarna Automobilwerk Eisenach to ime nameni enemu svojih prvih avtomobilov, pa je znamka Wartburg kot jo poznamo danes nastala šele leta 1956. V svoji 35-letni zgodovini je podjetje predstavilo 6 različnih modelov avtomobilov, vsem pa je bil do leta 1988 in predstavitve modela 1.3 skupen trivaljni dvotaktni motor. Podjetje …
Čeprav se v avtomobilskem svetu ime Wartburg za kratek čas šestih let pojavi že dve leti pred koncem 19. stoletja, ko tovarna Automobilwerk Eisenach to ime nameni enemu svojih prvih avtomobilov, pa je znamka Wartburg kot jo poznamo danes nastala šele leta 1956. V svoji 35-letni zgodovini je podjetje predstavilo 6 različnih modelov avtomobilov, vsem pa je bil do leta 1988 in predstavitve modela 1.3 skupen trivaljni dvotaktni motor. Podjetje je zaradi zastarelosti vozil in neučinkovite proizvodnje propadlo aprila 1991, njegove prostore pa je prevzel Opel.
(Vzhodno)nemšk wartburg si je zlasti v vzhodnoevropskih državah pridobil veliko kupcev, ki so mu ostali zvesti dolga leta. Kljub zastareli obliki, slabši končni izdelavi in …
Po skoraj četrt stoletja prizvodnje wartburgov so se v tovarni Eisenachu odločili za nov korak. Ta je sicer za svetovne razmere majhen, toda velik za …
Zadnjikrat smo vozili wartburg, tudi tourist, pred trinajstimi leti. Trinajst let, lepo prosim! Veliko avtomobilov iz tistega časa je že v muzeji. Wartburg je pa …
Če bi avtomobile prodajali na vago, bi bil wartburgu komaj kdo kos: kilo avta dajo za dva jurja in pol. "1000" je velik in prostoren …
Normalna izvedba je za kupca, ki je vajen ličnih zahodnih vozil, dokaj neprivlačna. Zategadenj smo tudi preskusili bogatejši wartburg 1000 de luxe.
Če bi avtomobile prodajali na vago, bi wartburgu komaj kdo bil kos: kilo avta dajo za dva jurja in pol. Res, novi wartburg je velik, …
Vzhodna Nemčija je dala kar nekaj zanimivih avtomobilskih znamk, a prav vse so do danes že končale proizvodnjo.