Na kratko: BMW 430i Cabrio

20. 12. 2017 | Dušan Lukič
Deli

Kabriolet je, jasno, avto, ki si ga človek privošči zaradi užitka. Številke in pamet takega nakupa pač ne morejo upravičiti.

Manj prostora znotraj, prtljažnik, ki si takšno ime zasluži le pogojno, zaradi višje teže slabše zmogljivosti, višja poraba in ne nazadnje višja cena. Ne, pamet nakupa kabrioleta pač ne more priporočiti. Zahteva ga srce, duša. Zahteva ga želja po užitku, vetru v laseh ...

Potem je seveda treba izbrati avto, ki (vendarle znotraj dosegljivih finančnih okvirjev) ponuja dovolj užitka. Puristi bi rekli: dva sedeža, platnena streha. Ampak če je že pri izbiri kabrioleta prevladalo srce, naj tule pamet. Torej: štirje sedeži, zložljiva trda streha. Prvo zaradi družinske uporabnosti (ja, v BMW 430i se lahko peljeta dva odrasla in dva otroka), drugo zato, ker je premrzlih ali prevročih dni (razen če niste kabrioletski zagnanec, a takšni takega BMW verjetno ne bi izbrali) preveč. Ko sneži ali pa je v zraku 35 stopinj, je takšna zvočno in toplotno odlično izolirana trdna streha odlična izbira. Seveda ima tudi minuse: obupno dolg čas, ki ga potrebuje za odpiranje in zapiranje in to, da mora pri tem avto skorajda mirovati. Če ste bolj neučakane sorte, vas lahko vse skupaj zelo moti.

Ko smo že pri dilemi srce ali pamet: takšna motorna izbira, ki jo je imel testni 430i, je po zmogljivostih in porabi bolj na strani pameti. Ampak, kako lepo se je voziti s kabrioletom, ki zna ponuditi tudi nekaj motorne zvočne kulise. Malo renčanja, malo brbotanja, skratka, kaj več kot le štirivaljno brnenje. Štirivaljnik v 430i je seveda podprt s prisilnim polnjenjem in z zmogljivostmi nima težav, a nekaj malega zvoka daje od sebe le pri res visokih vrtljajih. Ker je sicer odličen samodejni menjalnik izračunan precej na dolgo, boste do zvočnih užitkov prišli le redko. Tu je treba poslušati srce in izbrati 440i Cabrio. Ali pa, vrag naj pocitra pamet, kar M4 Cabrio!

besedilo: Dušan Lukič · foto: Saša Kapetanovič

Preberite še:

BMW 530e iPerformance - hibrid je lahko boljša izbira od dizla

BMW 540i Luxury Line