Dušan Lukič

Ko je v sedemdestih letih prejšnjega stoletja prvič bral Avto Magazin, si ni predstavljal, da bo po skoraj petnajstih letih dela v (predvsem avtomobilsitičnih) medijih leta 2005 postal njegov odgovorni urednik. Ker verjame v elektromobilnost, je tudi glavni urednik mednarodne revije Plugin Magazine. Dirkaške licence po dolgih letih nima več, se pa še vedno z veseljem zapodi po dirkališču – še posebej, če ima avto dovolj zmogljiv motor in po možnosti pogon zadaj. Še vedno ostaja dežurni uničevalec gum v redakciji.

Podaljšani test: VW T-Cross Style 1.0 TSI (2019)

Volkswagen T-Cross Style 1.0 TSI - Mali T

Renault Talisman Initiale Paris 225 TCe EDC

Izboljšava

Kratki test: Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost (2019)

Tourneo Courier 1.0 EcoBoost - Stara šola

Renault Clio TCe 100 R.S. Line

Jabolka, hruške in ... pomaranče

Hyundai i30 N Fastback Performance

Samo še malenkost

Kratki test: Renault Megane R.S. Trophy (2019)

Renault Megane R.S. Trophy - Skoraj brez kompromisov

Kratki test: Hyundai Kona 1,6 CRDi Impression 4WD 7DCT (2019)

Super Kona

Hyundai Kona Hybrid in Hyundai Ioniq Electric - Žebelj v krsto?

Vozili smo: Porsche Cayenne Coupe

Tisti pravi

Utrujenost za volanom: Previdno, da ne boste zaspali za vedno

Kolumna: Dušan Lukič

16

Multipraktik

Mercedes-Benz V300d 4Matic Exclusive

Volkswagen Passat in Passat GTE - Več je bolje

To je to

Kratki test: Ford Mustang GT

Kolumna: Dušan Lukič

Dirkanje je nevarno

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri