No, ne ravno zares, ampak Dacia Logan MCV v takšni obliki, nekoliko bolj dvignjena od tal, z zaščitno (ali lepotno) plastiko in že v osnovi robustno zasnovo, se lahko loti zelo raznolikih cest in tudi kakšnega bolj prizanesljivega kolovoza.
Če želite kaj več, pa se boste morali ozreti za Dacijinim 'pravim' športnim terencem Dusterjem. Dacia Logan MCV Stepway je namreč prav to, kar so vsi drugi z dodatkom Stepway ozaljšani Dacijini modeli: navadni vsakdanje uporabni avtomobili z nekoliko bolj terensko optiko in za malenkost več zraka pod svojim dnom. Pri Loganu MCV Stepway je to natanko pet višinskih centimetrov, kar pomeni, da dno in previsi nekoliko pozneje udarijo ob trda tla. A višinski prirastek prav tako prinaša nekoliko večje nagibanje karoserije v ovinkih, na kar se je pač treba privaditi, na vožnjo pa nima negativnega vpliva.
Dacia Logan MCV Stepway je namreč povsem solidno vozen avtomobil, seveda v skladu z drugimi Daciami in večino Renaultov iz starejšega nabora znamke. Motorna tehnika je med manj zmogljivo, a nikakor podhranjena, saj 90-'konjski' 1,5-litrski turbodizelski motor (na voljo je tudi po moči enak 0,9-litrski turbobencinski trivaljnik) poskrbi za suvereno premagovanje kilometrov. Pospeški so sicer skromni, doseganje visokih hitrosti nad avtocestnimi omejitvami pa skoraj nemogoče, motor v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom pa daje vtis, da lahko zares izkoristite več kot 1.500 litrov prostora, ki ga ponuja povečan prtljažnik, in to tudi pri povsem izkoriščenih 500 kilogramih dovoljene obremenitve. In ob tem shajate še z razumno porabo goriva.
Takšna, kot je prišla na test, Dacia Logan MCV Stepway stane manj kot 15 evrskih tisočakov, kar je razmeroma ugodno. A zato se morate sprijazniti s precej skromnosti, ki se odraža v slabši zatesnjenosti potniške kabine pred hrupom, v precej mehkih in med dolgimi vožnjami neudobnih sedežih, informativno-razvedrilnem sitemu, ki ne ponuja veliko, a tisto, kar ponuja, tudi dobro deluje, in še kaj bi se našlo. Še najbolj verjetno izstopa volanski obroč, ki mu lahko nastavite le višino in vam precej oteži iskanje ugodnega položaja telesa. Po drugi strani poleg prostornega prtljažnika dobite dovolj prostora za potnike in soliden nabor pripomočkov za pomoč pri vožnji; če je avto takšen, kot je bila testna Dacia, pa tudi imenitno-grob videz, ki bo marsikomu všeč.
Preberite še:
Kratki test: Dacia Logan MCV 1.5 dCi 90 Life Plus
Kratek test: Dacia Sandero 1.2 16v LPG Ambiance
Kratki test: Dacia Logan MCV 1.5 dCi 75 Laureate
Na kratko: Dacia Dokker 1.2 TCe 115 Stepway
Cena osnovnega modela: | 13.600 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 14.435 € |
Obvezno zavarovanje: | 421 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 745 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.461 cm3 – največja moč 66 kW (90 KM) pri 4.000/min – največji navor 220 Nm pri 1.750/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja sprednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/55 R 16 H (Bridgestone Blizzak LM001) |
Zmogljivost: | največja hitrost 170 km/h – pospešek 0–100 km/h 13,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 3,9 l/100 km, izpust CO2 100 g/km |
Mase: | prazno vozilo 1.178 kg – dovoljena skupna masa 1.680 kg |
Zunanje mere: | dolžina 4.528 mm – širina 1.762 mm – višina 1.596 mm – medosna razdalja 2.634 mm – posoda za gorivo 50 l |
Prtljažnik: | 481–1.581 l |
T = 1 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 5.647 km | |
Pospešek 0-100km: | 13,3s |
---|---|
402m z mesta: | 18,4s ( 118km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 8,5s (IV.) |
Prožnost 80-120km/h: | 12,8s (V.) |
Poraba goriva na normnem krogu: | 6,1 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 43,1m |
AM meja: | 40m |
Trušč pri 90km/h v 5. prestavi | 62dB |
-
Dacia Logan MCV je cenovno ugoden in prostoren avtomobil, ki pa v različici Stepway pridobi tudi precej privlačnosti