V tem avtomobilu se lahko pelje šest potnikov. Ali pa zgolj štirje, med katerimi sta dve priročni mizici. Oziroma le voznik, ki mu prostornost in udobje veliko pomenita. A vsi bodo zadovoljni!
Multipla je eden tistih avtomobilov, ki je ob predstavitvi dvignil veliko prahu. Škatlasta oblika potniškega dela, ločeni zasenčeni in dolgi žarometi ter šest udobnih sedežev (dve vrsti po tri! ) so nekatere navdušili, druge pustili popolnoma hladne. A ne glede na odziv je bila Multipla nekaj posebnega.
Pri Fiatu so s prenovo naredili korak nazaj, saj so posebneža oblikovali bolj po okusu povprečnega kupca. Dolgi žarometi niso več nameščeni tik pod vetrobransko šipo, ampak so odslej na ’klasičnem’ mestu tik ob zasenčenih svetilnih sotrpinih. Ali je to dobro ali ne, bodo pokazale prodajne številke, vseeno pa smo nekateri mnenja, da mu oblikovna konzervativnost nekako ne pristaja. Na srečo so vse druge dobre lastnosti, po katerih je slovel ta avtomobil, ostale.
V potniškem prostoru je po zaslugi ’škatlaste’ oblike strehe ogromno prostora za glave potnikov, širina je tako radodarna, da lahko gosti tri vzporedno nameščene sedeže (ki, mimogrede, ponujajo popolnoma dovolj udobja tudi za daljše poti! ), da o izvrstni ergonomiji voznikovega delovnega prostora sploh ne govorimo. Prestavna ročica, ki štrli izza sredinske konzole, je priročno blizu voznikove desnice, prav tako je po zaslugi ogromnih steklenih površin (predvsem stranskih šip, ki potnikom sežejo kar do pasu! ) preglednost več kot zadovoljiva . .
Da, z Mutliplo se boste radi podali tudi na daljša potovanja. Takrat bo najbolj prišel do izraza 1, 9-litrski turbodizelski motor s tehnologijo skupnega voda, ki je s 116 KM dovolj poskočen, da tudi na daljših klancih ne bo zadihan.
Največji navor 203 Nm pri nizkih 1500 vrtljajih bo zagotovil, da boste lahko sicer dober menjalnik tudi kdaj zanemarili, in skromna povprečna poraba goriva (7, 7 litra na 100 prevoženih kilometrov) poskrbela, da bodo postanki na bencinskih črpalkah redkost. Armaturna plošča skriva v sebi kar nekaj pokritih predalov, ki so kot naročeni za avtokarte ali sendviče, a kljub prenovi avtomobila še vedno deluje precej ceneno. Na srečo pa znanih čričkov, ko se plastični deli zaradi vibracij začnejo oglašati, nismo zasledili.
Oblikovno je prenovljena Multipla znova sprožila plaz navdušenja ali kritiziranja. Sami presodite, med katere sodite. A verjemite, tehnično še vedno ostaja limuzinski kombi, ki nas v sedmih letih še ni razočaral!
Aljoša Mrak
Foto: Aleš Pavletič
Prodaja: | Avto Triglav d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 16.649,97 € |
Cena testnega modela: | 17.063,09 € |
Moč: | 85kW (116 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 12,2 s |
Največja hitrost: | 176 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 8,0l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1910 cm3 - največja moč 85 kW (116 KM) pri 4000/min - največji navor 203 Nm pri 1500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 195/60 R 15 T (Sava Eskimo S3 M+S). |
Zmogljivost: | največja hitrost 176 km/h - pospešek 0-100 km/h 12,2 s - poraba goriva (ECE) 8,0/5,5/6,4 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1370 kg - dovoljena skupna masa 2050 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4089 mm - širina 1871 mm - višina 1695 mm. |
Notranje mere: | posoda za gorivo 63 l. |
Prtljažnik: | 430-1900 l |
T= 20 °C / p= 1013 mbar / rel. vl.: 49 % /Stanje km števca: 2634 km) | |
Pospešek 0-100km: | 13,4s |
---|---|
402m z mesta: | 19,1s ( 119km/h) |
1000m z mesta: | 34,9s ( 150km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 11,1s |
Prožnost 80-120km/h: | 16,8s |
Največja hitrost: | 175km/h (V.) |
poraba na testu: | 7,7 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 45,8m |
AM meja: | 42m |
-
Mogoče bo Multipla zaradi bolj klasičnih karoserijskih oblin bolj ’šla v promet’, vendar pa je izgubila nekaj, kar se vedno bolj ceni. To je individualnost, samosvojost, nenavadnost. Ostaja pa vse tisto, po čemer smo jo že prej prepoznali: udobje, prostornost, prilagodljivost in cenovna dostopnost.