Ford Tourneo Connect DMR 1.8 TDCi (81 kW) Fresh

20. 12. 2007
Deli

Če ste lastnik tega Forda in boste s prijatelji ­načrtovali pot na letališče, bodite vi tisti, ki boste peljali ljudi, in ne ­prtljage. Fordov Tourneo Connect namreč ne navduši toliko, če vanj ­tlačite potovalke, vsekakor pa razveseli ­potnike v drugi in tretji vrsti.

Kar je po svoje logično, saj je Tourneo Connect namenjen predvsem prevozu številnih (no, če smo natančnejši kar osmih! ) potnikov, manj pa njihovih potovalk.

Za to imajo pri Fordu Transita Furgona. Pa vendar se zgodi tudi, da namesto sedmih razgrajačev potrebujete prevoz večje količine prtljage. Čeprav je zadek Tournea Connect velik kot manjša dvorana, boste razočarani. Če bi hoteli izkoristiti ves prostor, bi morali odstraniti vse zadnje sedeže.

Z drugo vrsto ne boste imeli težav, med odstranjanjem zadnje (ki je tudi po tretjini deljiva) pa se boste malce spotili ? za odstranitev namreč potrebujete zvezdast ključ in veliko mišic, saj so sedeži hudičevo težki. Škoda, da Tourneo Connect glede tega ni bolj prilagodljiv. Boste pa navdušeni nad uporabnostjo drsnih vrat in predvsem nad 90-stopinjskim odpiranjem zadnjih dvokrilnih vrat. S pritiskom na gumb jih boste lahko odprli celo do 172 stopinj, kar je uporabno predvsem na prepolnih parkiriščih, kjer prostora ni na pretek.

>

>Vsi prijatelji, ki jih boste udobno, varno in pravočasno dostavili do letala, bodo vsekakor veseli. Prostora je namreč veliko, sedeži so dovolj udobni, le bočna drsna vrata so precej težka, tako da boste morali kakšni brhki prijateljici gentelmansko priskočiti na pomoč. Prijetno in zabavno prvič, moteče desetič. Na testu smo imeli najmočnejši 1, 8-litrski turbodizelski TDCi, ki prek skupnega voda poskrbi za poskočnih 110 ‘konjev’. Mogoče se ne sliši veliko, a je motor dovolj močan, da vas lahko vozi tudi s slabimi 180 km/h največje hitrosti.

Pri polnem pospeševanju (prehitevanje) mu pomaga overboost (po tehničnih podatkih ima v osnovi 250 Nm navora, vendar pri kratkem polnem pospeševanju poskrbi za kar 280 Nm! ), porabi pa le skromnih 8, 5 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov. Zato se ne čudite, če vas bodo drugi, čeprav ne boste prave volje za razvažanje, določili za glavnega šoferja. Sploh če si boste stroške goriva razdelili.

Voznik bo za volanom zadovoljen s položajem, zavidljivo ergonomijo, preglednostjo (tudi nazaj! ) in opremljenostjo, manj pa s količino predalov in prostorov za odlaganje drobnarij. Velik predal nad glavama prednjih potnikov je bolj primeren za večje in lažje stvari in zdi se, kot da so pri Fordu pozabili, da imamo dandanes veliko telefonov, denarnic, popisanih listkov, ki jih pač ne moremo stlačiti v manj uporabne predale v vratih. Takoj boste opazili, da sta armaturna plošča in sredinska konzola spremenjeni, a so spremembe le malenkostne, zato se boste Fordovi vozniki tudi v Tourneu Connect takoj počutili domače. Tokrat uporabljeni materiali in posrečene barvne kombinacije dodajo malce več prestiža bolj pusti notranjosti.

Ford Tourneo Connect bo več kot primeren za tiste, ki imajo aktivno (športno) življenje, za večje družine ali manjše prevoznike. Ima pa pomanjkljivost: ne boste se mogli znebiti prijateljev . .

Aleš Pavletič, foto: Aleš Pavletič

Osnovni podatki
Prodaja: Summit motors Ljubljana
Cena osnovnega modela: 22.415 €
Cena testnega modela: 24.194 €
Moč: 81kW (110 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 13,2 s
Največja hitrost: 167 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 6,7l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.753 cm? – največja moč 81 kW (110 KM) pri 3.750/min – največji navor 250 Nm pri 1.500–2.900/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 195/65 R 15 T (Goodyear GT3).
Zmogljivost: največja hitrost 167 km/h – pospešek 0–100 km/h 13,2 s – poraba goriva (ECE) 6,7/5,2/6,0i l/100 km.
Mase: prazno vozilo 1.475 kg – dovoljena skupna masa 2.175 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.525 mm – širina 1.795 mm – višina 1.981 mm.
Notranje mere: posoda za gorivo 60 l.
Prtljažnik: 690–3.670 l
Naše meritve
T=20 °C / p= 1.000 mbar / rel. vl.: 59 % /Stanje števca: 23.938 km
Pospešek 0-100km: 14,0s
402m z mesta: 19,1s ( 117km/h)
1000m z mesta: 35,2s ( 146km/h)
Prožnost 50-90km/h: 10,1s
Prožnost 80-120km/h: 14,2s
Največja hitrost: 169km/h (V.)
poraba na testu: 8,5 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 42,7m
AM meja: 43m
Ocena
  • Ford Tourneo Connect bo vsakodnevno navduševal voznika z nizko porabo in nezahtevno vožnjo, na poti na letališče pa tudi vaše prijatelje s prostornostjo in udobjem. Zato se ne čudite, če bo prijateljev vsak dan več!

Hvalimo in grajamo
majhna poraba goriva
navor motorja
prostornost notranjosti
prilagodljivost notranjega prostora
premalo predalov in odlagalnega prostora
težka bočna drsna vrata
zahtevna odstranitev tretje sedežne vrste