Podaljšani test: Honda CR-V 1.6i - DTEC 4WD Elegance

10. 10. 2017 | Tina Torelli
Deli
Podaljšani test: Honda CR-V 1.6i - DTEC 4WD Elegance (foto: arhiv AM)
arhiv AM

Ko ti šef nameni le eno stran ali pičlih tisoč znakov in naroči, da vanje pospraviš kar velik avto z enciklopedijo navodil za uporabo, je to dejansko (nemogoč) izziv. V mojem primeru puščavski, ker se Honde danes 'spominjam' pod senčnikom na cilju druge etape v puščavi Rub' al Khali.

Prvo, kar mi pride na misel, je, da bi tole Hondo, ki sem jo pred kratkim dobila na testno vožnjo, najraje pospravila v svojo Sport Billy potovalko in jo poleg kreme za sončenje z zaščitnim faktorjem 50 pretihotapila v Emirate. Tu veliki beli križanci pogumno premagujejo razdalje od enega šoping centra do drugega, v četrtek zvečer pa tudi na obvezen žar na najbližjo sipino. Za našteto bi bila Honda CR-V z 1,6-litrskim dizlom ravno pravi 'tovornjaček', saj ima naravnost ogromen prtljažnik za vseh 40 parov čevljev, ki si jih v svoji domišljiji kupim pri Manolu Blahniku, ter paleto drv, ki ti jih prodajo na prvem obronku proti Liwi. Štirikolesni pogon pride prav, čeprav je bela ladja tudi z dvokolesnim pogonom (za nekaj dirhamov manj) čisto uporabna, a pri precej dragem SUV-u za najprestižnejše žene in ljubice varčevanje ne pride v poštev ... Poleg tega pa nismo na Dakarju in se ne dajemo s Peugeotovim dirkalnikom 3008DKR! A če upoštevamo, da lahko ta mehki terenec odigra tudi vlogo mobilne garsonjere, je cena zelo ugodna, ni pa vse zlato, kar se sveti: da bi pripravnik kandidat za tole ekskluzivno Hondo našel živce in zagrizel v navodila za uporabo enciklopedičnih razsežnosti, si mora s knjižnim moljem deliti vsaj nekaj genskega materiala.

In če zapisano še prevedem na domače razmere, bom rekla takole: če potrebujete avto, ki s terena zlahka spleza na pločnik, je varen in vizualno mogočen, če osvojite vsa navodila in pametna tipala ter je vaša kartica žlahtne barve, 'biznis' pa 'laufa' – evo ga, vaš idealni drugi avto za vse nenujne življenjske nujnosti!

P. S.: Dokler ne bom izpolnjevala zgornjih parametrov, pa se bom veselo zibala na kameli. Manj popije, se nikoli ne vkoplje, je dobrovoljna in nanjo je mogoče obesiti kar nekaj tovora.

besedilo: Tina Torelli

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 20.870 €
Cena testnega modela: 33.240 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 696 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.450 €
Tehnični podatki
Motor: 4-val jni – 4-taktni – vrstni – turbodizel ski – gibna prostor- nina 1.597 cm3 – največja moč 118 kW (160 KM) pri 4.000/min – največji navor 350 Nm pri 2.000/min
Prenos moči: motor poganja vsa štiri kolesa – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/55 R 16 H (Continental Premium Contact).
Zmogljivost: največja hitrost 202 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,6 s – kombinirana povprečna poraba gori va (ECE) 4,9 l /100 km, izpust CO2 129 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.720 kg – dovoljena skupna masa 2.170 kg
Zunanje mere: dolžina 4.605 mm – širina 1.820 mm – vi šina 1.685 mm – medosna razdal ja 2.630 mm – prtl jažnik 589–1.669 l – posoda za gori vo 58 l.
Naše meritve
T = 17 °C / p = 1. 028 mbar / rel . vl . = 53 % / stanje ki l ometrskega števca: 11662 km
Pospešek 0-100km: 10,6s
402m z mesta: 17,6s ( 130km/h)
Prožnost 50-90km/h: 7,9/11,9s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 9,9/12,2s (V./VI.)
poraba na testu: 8,4 l/100km
Poraba goriva na normnem krogu: 5,1 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 39,4m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 61dB