Honda

Začetki Honde segajo v oktober 1946, ko je Soičiro Honda ustanovil svoj inštitut za tehnične raziskave, v katerem je kolesa opremljal z majhnimi dvotaktnimi motorji. Ko mu je zmanjkalo motorjev, je začel izdelovati lastne, s katerimi je 1949 opremil tudi prvi povsem lastni motocikel Dream. Leta 1964 je Honda postala največji proizvajalec motociklov na svetu. Že avgusta 1963 je predstavila tudi prvi avtomobil, poltovornjaček T360, ki mu je oktobra sledil …

Začetki Honde segajo v oktober 1946, ko je Soičiro Honda ustanovil svoj inštitut za tehnične raziskave, v katerem je kolesa opremljal z majhnimi dvotaktnimi motorji. Ko mu je zmanjkalo motorjev, je začel izdelovati lastne, s katerimi je 1949  opremil tudi prvi povsem lastni motocikel Dream. Leta 1964 je Honda postala največji proizvajalec motociklov na svetu. Že avgusta 1963 je predstavila tudi prvi avtomobil, poltovornjaček T360, ki mu je oktobra sledil tudi prvi »pravi« serijski avtomobil, roadster S550, pri katerem je tovarna izkoristila veliko izkušenj iz motociklizma. Na osnovi njegovega naslednika S600 je nastal tudi Hondin prvi karavan, dostavnik L700, leta 1969 pa je bila predstavljena prva štirivratna limuzina Honda 1300. S Hondo Civic se je leta 1972 pojavilo prvo znano Hondino avtomobilsko ime, leta 1976 mu je sledila tudi večja limuzina Accord, leta 1978 pa kupe Prelude. V nasprotju z nekaterimi drugimi japonskimi avtomobili, so Hondini skoraj od začetka imeli prednji pogon. Honda se je tedaj podala tudi v ZDA, kjer je leta 1986 ustanovila razkošno znamko Acura. Leta 1982 se je navzdol usmerila s Hondo Jazz, 1985 pa navzgor s Hondo Legend, leta 1990 predstavljena honda NS-X pa je bila izrazito športni avtomobil. Leta 1995 je na ceste zapeljal tudi prvi športni terenec CR-V, leta 1999 pa mu je sledil HR-V. Majhne enoprostorce je leta 2004 začel zastopati šestsedežni FR-V. Konec devetdesetih let se je Honda podala tudi med proizvajalce alternativnih pogonov in decembra 1999 predstavila hibridni Insight. S hibridnim električnim pogonom je opremila tudi leta 2010 predstavljeni športni kupe CR-Z. Od leta 2008 izdeluje tudi avtomobil z gorivnimi celicami FCX Clarity.

Testi

Honda CR-V 1.5 Turbo Executive + Navi

Dovolj sprememb?

Kratki test: Honda Civic 1.6 i-DTEC

Veliko za malo

Kratki test: Honda Civic Grand 1.5 VTEC Turbo CVT

Kratki test: Honda Civic 1.0 Turbo Elegance

Podaljšani test: Honda CR-V 1.6i - DTEC 4WD Elegance

Test: Honda Civic 1.5 Sport

Podaljšani test: Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD Elegance

Podaljšani test: Honda CR-V 1.6i DTEC 4WD Elegance

Podaljšani test: Honda CR-V 1.6i DTEC 4WD Elegance

Honda Jazz 1.3 i-VTEC Comfort

Ostali članki

Uradno: Alex Marquez v sezoni 2020 v ekipi Repsol Honde!

JAPmeet 2019: Ljubitelji japonskih vozil novi(?) dom našli v Kranju (foto+video)

Honda se loteva vprašanja ponovne uporabe baterij električnih avtomobilov

Hondin električni malček bo preprosto poimenovan Honda e

Vpoklici vozil: Hvale vredna skrb proizvajalcev

Novo v Sloveniji: Honda CR-V Hybrid

Video: Jorge Lorenzo na sipinah

Ženeva 2019: Honda bo v Evropi do leta 2025 povsem električna

Honda v Ženevo prihaja s prototipom električnega avtomobila

Honda NSX praznuje 30. rojstni dan

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri