Rezek, visoko zveneči zvok oziroma rjovenje izpod pokrova motorja mi je pognalo adrenalin po žilah. Napetost ni popustila do samega cilja.
Na srečo je bil moj cilj visoko, na koncu zavite ceste, ki je vodila najprej strmo v klanec skozi serijo ’hardov’, nato pa se živahno spuščala in dvigala ter vijugala med rovtarskimi griči. To je čudovita cesta, ki jo imajo motoristi zelo radi, vsem avtomobilistom pa je morda bolj znana iz najslavnejših časov relija Saturnus.
Hondin motor VTEC z najboljšim možnim razmerjem med prostornino in močjo med atmosferskimi motorji me je šokiral. Vrti se kot nor, tuli, kriči, rjove, ko iz sebe stiska vseh 240 ’konjev’. Težko jih je krotiti, priznam. Zadnja kolesa se rada zavrtijo v prazno, ko se skala na merilniku vrtljajev približa številki 8.300, in takrat gre S2000 po svoje. No, zadek, mislim. A takrat postane najslajše.
Z nekoliko potnimi rokami in pogledom, osredotočenim na idealno linijo, stiskam majhen, športen volanski obroč in sledim ovinkom. Avto je zaradi vrhunskega podvozja prilepljen na tla kot dirkalnik za karting, na vsak najmanjši gib volana se odzove še v tistem delčku milisekunde. Zahteva brezpogojno natančnost, ne pozna dvojnosti ali oklevanja. Kot bi vozniku sporočal: ’Če me hočeš dobro voziti, me dobro primi in ne privošči si kakšnih neumnosti, jasno? ! ’
Honda resnično ne odpušča napak, in kdor misli, da se bo v slogu najboljših drifterjev na svetu povzpel na vrh kakega hriba, naj na to kar pozabi, ’malo morgen’. Avto zahteva, da ga najprej spoznaš, se ga naučiš, se z njim zliješ v eno. Da postaneš nekakšen avtomobilski ’kiborg’! Takrat se bo zadnjemu paru gum slabo pisalo, najbolje, da pri svojem vulkanizerju vzamete kar letni abonma – bo morda ceneje.
A Honde seveda ni sama pošastna dirkaška zloba. Do svojih 4.000 vrtljajev je lahko povsem pohleven športni kabrio, v katerem se bo odlično počutila tudi vaša boljša polovica. O prostornosti in udobju sicer ne bi izgubljali besed, je pa dejstvo, da se kljub vsemu v S2000 sedi dovolj udobno, da bi jo mahnili tja do Monte Carla ali Dubrovnika. Z odprto streho, seveda, in nikakor ne po avtocesti, ampak prek čim več gorskih prelazov in po panoramskih podeželskih cestah. Poletje je prekratko, da ne bi uživali in izkoristili vsakega trenutka ’zgoraj brez’.
Peter Kavčič
Prodaja: | AC Mobil d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 38.808,21 € |
Cena testnega modela: | 38.808,21 € |
Moč: | 177kW (240 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 6,2 s |
Največja hitrost: | 241 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 9,9l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - gibna prostornina 1998 cm3 - največja moč 177 kW (240 KM) pri 8300/min - največji navor 208 Nm pri 7500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja zadnji kolesi - 6-stopenjski ročni menjalnik - gume spredaj 215/45 R 17 W, zadaj 245/40 R 17 W (Bridgestone Potenza RE050). |
Zmogljivost: | največja hitrost 241 km/h - pospešek 0-100 km/h 6,2 s - poraba goriva (ECE) 13,2/7,9/9,9 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1270 kg - dovoljena skupna masa 1535 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4135 mm - širina 1750 mm - višina 1270 mm - prtljažnik 143 l - posoda za gorivo 50 l. |
(T=18 °C / p= 1020 mbar / rel. vl.: 51 % /Stanje km števca: 3416 km) | |
Pospešek 0-100km: | 6,6s |
---|---|
402m z mesta: | 14,7s ( 157km/h) |
1000m z mesta: | 26,5s ( 203km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 7,6/9,4s |
Prožnost 80-120km/h: | 9,7/11,9s |
Največja hitrost: | 240km/h (VI.) |
poraba na testu: | 13,5 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 36,4m |
AM meja: | 39m |