Da (dobri) novi avtomobili ob prihodu na trg nekaj časa ne potrebujejo pretirane finančne spodbude (pa naj bo to v popustih, posebni opremi ali kombinaciji vsega), ni presenetljivo. A ko prvi zagon popusti, je treba kupce začeti resno prepričevati.
Audijev A4 ne glede na to, da je pravzaprav merilo v svojem razredu (ne nazadnje je v njem najbolje prodajan, odlično pa mu gre tudi skupno v višjem srednjem razredu, kjer je na tretjem mestu, za Passatom in Insignio), v resnici ne ponuja prav veliko, če si ga omislite po najnižji ceni s cenika. Ne, poseči je treba po seznamu dodatne opreme in tu se številke začnejo hitro nabirati. Tistih prvih, najbolj zagretih kupcev to seveda ne moti, da pa visoke prodajne številke ostanejo visoke tudi precej po predstavitvi novega modela, je treba nekaj storiti. In ta nekaj so velikokrat posebni paketi opreme, ki tisto vsaj (za ta razred) najnujnejše združijo v en, cenovno ugoden paket.
Pri A4 ni nič drugače in podobno kot pri prejšnjem Passatu je tudi A4 dobil paket Business. Poleg nekaj lepotnih dodatkov v notranjosti (ti so vam lahko všeč ali pa tudi ne) so tu tempomat, sistem za prostoročno telefoniranje Bluetooth, parkirni senzorji zadaj, ksenonski žarometi, večfunkcijski volan in boljši radio z upravljanjem na volanu. Razvajanje? Razsipništvo? Seveda ne. Dobro, brez ksenonskih žarometov človek preživi, vse drugo pa je za nekoga, ki v avtomobilu preživi precej časa, seveda nuja. Še več: kljub paketu Business Edition bo treba za senzor za luči in dež ter barvni zaslon med merilniki doplačati ...
Okoli 31 tisočakov vas bo stal takle Audi (če vštejete še ceno kakšne zanimive barve), še za tisočaka doplačil pa tudi ni težko najti. Dvaintrideset tisočakov za takega Audija A4? Veliko, a spet ne tako zelo veliko. Ali, kot bi reklo okoli 350 kupcev, ki so si A4 privoščili letos, za Audija čisto ugodna cena.
besedilo: Dušan Lukič, foto: Saša Kapetanovič
Prodaja: | Porsche Slovenija |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 30490 € |
Cena testnega modela: | 32180 € |
Moč: | 105kW (143 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 9,4 s |
Največja hitrost: | 215 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 5,1l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 105 kW (143 KM) pri 4.200/min – največji navor 320 Nm pri 1.750–2.500/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 225/55 R 16 Y (Continental ContiPremiumContact2) |
Zmogljivost: | največja hitrost 215 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,4 s – poraba goriva (ECE) 6,9/4,4/5,1 l/100 km, izpust CO2 134 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.460 kg – dovoljena skupna masa 2.010 kg |
Zunanje mere: | dolžina 4.703 mm – širina 1.826 mm – višina 1.427 mm – medosna razdalja 2.808 mm – posoda za gorivo 65 l |
Prtljažnik: | 480 l |
T = 30 °C / p = 1.144 mbar / rel. vl. = 23 % / stanje kilometrskega števca: 11.154 km | |
Pospešek 0-100km: | 9,6s |
---|---|
402m z mesta: | 16,9s ( 134km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 7,5/13,2s (4/5) |
Prožnost 80-120km/h: | 10,3/12,2s (5/6) |
Največja hitrost: | 215km/h (6) |
poraba na testu: | 7,1 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 41,2m |
AM meja: | 40m |
-
Audi A4 tudi po zaslugi prodajnih akcij, kot je paket Business Edition, ostaja na vrhu prodajne lestvice svojega (torej premium višjega srednjega) razreda. Zakaj, ni težko ugotoviti, je pa res, da bi lahko bil (z le majhnimi spremembami) še boljši.