Audijeva oblikovna revolucija sicer za naključnega opazovalca ni nič posebnega, za samo znamko pa so premiki ogromni.
Je sicer res, da so Audiji še vedno oblikovno precej specifični. To pomeni, da so ljudem všeč ali pa ne (čeprav gojijo negativno naklonjenost predvsem tisti kupci, ki so naklonjeni bolj drugima dvema znamkama velike nemške trojice), predvsem pa so si modeli med seboj še vedno precej podobni. To je seveda cena, ki jo znamka plača za to, da so modeli hišno prepoznavni (ko govorimo o znamki), manj pa na drugi strani seveda med lastnimi modeli. A to so težave vseh znamk, kar pomeni, da tu znamka ničesar ne izgubi ali pridobi.
Novi Q3 podobnosti s preostalimi hišnimi modeli sicer ne skriva, a se zdi, da je vendarle dovolj drugačen, predvsem pa oblikovno svež. Še bolj svež bo njegov najbližji sorodnik Q3 Sportback, ki pa bo s svojo športno kupejevsko obliko nagovarjal predvsem tiste kupce, ki stremijo k bolj športnemu oziroma oblikovno všečnemu avtomobilu. Racionalen razum bo kot prvo možnost še vedno izbral klasični Q3.
A tudi ta – kot se je izkazalo pri testnem avtu – lahko izstopa. Z novo generacijo so na voljo nove barve in v eno od teh je bil odet tudi testni avto. Oranžna barva v kombinaciji z (za doplačilo) 19-palčnimi platišči in športnim paketom opreme S line pa je seveda poskrbela, da je bil avto opazen. Nekaterim to jasno godi, drugim ne, a ti imajo seveda možnost izbrati bolj umirjeno barvno kombinacijo. Tako kot velja svoboda izbiranja pri količini dodatne opreme. Serijske opreme niti ni malo, po zaslugi paketa S line so bile v testnem avtu denimo obrobe kolotekov in odbijača pobarvani v barvo karoserije, maska je bila črna, podvozje pa športno.
A vseeno je testni avto blestel predvsem z dodatno opremo. Te je bilo toliko, da je za naštevanje seveda premalo prostora, je pa 'količina' razvidna v razliki med osnovno ceno in ceno testnega avtomobila. Seveda bo kdo rekel, da je za tako majhen avto tale Q3 močno precenjen, a je po drugi strani treba vedeti, da so zdaj avtomobili srednjega razreda tehnološko povsem v koraku z večjimi brati, pri čemer pa novodobni asistenčni sistemi stanejo povsem enako kot v večjih in dražjih avtomobilih.
Testni avto pa ni zaostajal niti pri motorju. 2-litrski TDI s 190 'konji' je definitivno eden boljših koncernskih motorjev. Če prištejem še dvosklopčni samodejni menjalnik, je paket dovolj dober, da zadovolji še tako zahtevnega kupca. Je pa jasno, da je avto zahteven tudi do denarnice.
Prodaja: | Porsche Slovenija |
---|---|
Cena testnega modela: | 57.959 EUR € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 43.640 EUR € |
Cena testnega modela s popusti: | 57.959 EUR € |
Moč: | 140kW (190 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 8,0 s s |
Največja hitrost: | 211 km/h km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 5,6–5,5 l/100 kml/100km |
Obvezno zavarovanje: | 572 EUR € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.557 EUR € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 140 kW (190 KM) pri 3.500–4.000/min – največji navor 400 Nm pri 1.750–3.250/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja vsa štiri kolesa – 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. |
Zmogljivost: | največja hitrost 211 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,6–5,5 l/100 km, izpust CO2 149-146 g/km |
Mase: | prazno vozilo 1.695 kg – dovoljena skupna masa 2.280 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.484 mm – širina 1.849 mm – višina 1.616 mm – medosna razdalja 2.680 mm – posoda za gorivo 60 l. |
Prtljažnik: | 530–1.525 l |
Poraba goriva na normnem krogu: | 5,7 l l/100km |
---|