Oblikovno osvežena, tehnično dodelana in še bolj praktična. To so glavne spremembe osvežene Fabie.
Tudi dobro natrenirano oko bo težko zaznalo oblikovne spremembe na Fabii. Naj vam pomagamo: poleg novih LED-žarometov spredaj in zadaj ima Fabia večja kolesa in malce spremenjeno masko. Tudi v notranjosti je sprememb bore malo: nova je grafika merilnikov, prav tako je osvežena ponudba materialov in barvnih kombinacij. Še največja sprememba: povsem nov je osrednji, 6,5-palčni zaslon infozabavnega vmesnika, ki poleg slike vzvratne kamere in navigacijskih podatkov po novem podpira povezljivost s pametnimi telefoni prek protokolov Apple CarPlay in Android Auto. Zanimivo in skregano z logiko je to, da morate za podporo omenjenim sistemom nujno dokupiti navigacijski sistem (ki pa ga ob zrcaljenju navigacije s telefona seveda ne potrebujete).
Sicer pa Fabia ostaja uporabniško dovršen malček. No, malček le po zunanjih merah, kajti prostorninsko je, tako kot se za češko znamko spodobi, precej razkošna. Čisto malo prilagajanja je potrebno, pa se tudi štirje potniki zlahka peljejo v Fabii. Litrski trivaljnik (od zdaj v Fabii ne bo več dizlov) je osvežen in po novem, zaradi vgradnje dodatnega katalizatorja, bolj čist. Enainosemdeset kilovatov svojo funkcijo opravlja odločno in zadovoljivo. Pri speljevanju, zaradi karakteristik trivaljnika, potrebuje bolj odločno nogo na stopalki za plin, ko pa 'dobi obrate', Fabii tudi dinamična kdaj pa kdaj zadiši. Za morebitne dolge poti bo v pomoč radarski tempomat, v mestu, pri majhnih hitrostih, pa bo na vas pazil sistem proti naletu.
Prenovljena Fabia zdaj po tehnični plati prav v ničemer ne zaostaja za tekmeci. Tudi ekonomičnost je njena vrlina: testna, ki je imela kak kos opreme, ki niti ni tako nujen v takem avtu, je ocenjena na 15 tisočakov.