Saša Kapetanovič

Ker je bila mama novinarka, oče pa dirkač, je bilo kristalno jasno, s čem se bo ukvarjal njun sin – s košarko. Pa nekaj poškodbah ter potlačenem egu zaradi nekaj 'banan', je resno košarko opustil in se posvetil šoli ter kasneje malce dražjemu športu – dirkanju. V petih tekmovalnih sezonah v reliju, gorsko-hitrostnih in krožnih dirkah je nabral kar nekaj pokalov ter poznanstev z lokalnimi avtokleparji. Daljnega leta 2005 se je med šolskimi počitnicami pridružil ekipi Avto magazina kot 'deklica za vse' in do danes je napredoval v 'deklo za vse'. Piše, fotografira in opravlja meritve testnih avtomobilov. Vedno je poln dobrih idej, ki so slabe in slabih idej, ki so dobre. V pisarni pod neonskimi lučmi ga boste težko našli. Le takrat, ko ekipa pritisne nanj, da se bliža čas tiska in je potrebno oddati tekste in fotografije.

Test: Jaguar I-Pace HSE 400HP AWD (2019)

Edini!

PRIMERJALNI TEST: Ford Focus, Škoda Scala

Sodnikov podaljšek

Vozili smo: BMW serije 2 Gran Coupe - Akademskih 15

Kolumna: Saša Kapetanovič

Uvodnik - Na prepihu

Kolumna: Saša Kapetanovič

Tako, kot mora biti

Kolumna: Saša Kapetanovič

Dileme

E kot efektiven

Vozili smo: BMW 330e in BMW serije 3 Touring

Kolumna: Saša Kapetanovič

Uvodnik - Strah

SVETOVNA PREMIERA

Pet stvari, ki jih morate vedeti o novi Škodi Octavii

Test: Seat Tarraco 2.0 TDI DSG 4Drive Xcellence (2019)

Naturalizirani Španec

Kateremu primat v Sloveniji?

Ekskluzivno: Primerjamo Renault Clio in Peugeot 208

Abeceda od K do Q

Vozili smo: Škoda Kamiq

Kratek test: Ford Focus Wagon 2.0 EcoBlue Active Business

Mešanček

Vozili smo: Porsche 911 Carrera S in 911 Carrera S Cabriolet (992) - Več, več, več in manj

Petica!

Vozili smo: Renault Clio

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri