Oznaka T6 označuje rod družine Volkswagnovih kombijev. Kupci pa ga po svoji namembnosti bolje poznajo pod različnimi imeni. Če iščete tistega, s katerim boste (večinoma) vozili večje število potnikov, ga najdete pod imenom Caravelle.
Skoraj 70 let razvoja tega zdaj že kultnega Volkswagnovega kombija je enostavno recept za skoraj popoln skupek mehanike, katere glavna naloga je izpolniti zahteve kupcev po izdatni meri praktičnosti in uporabnosti. In če je Transporter še vedno v ospredju pri ponudbi rešitev za prevoz tovora ter na drugi strani Multivan opravlja naloge prefinjenega potovalnika s precejšno mero udobja, se nekje v zlati sredini pojavlja model Caravelle, ki naj bi izpolnil potrebe po prevozu večjega števila oseb.
Zelo na grobo: od Transporterja ga ločimo po tem, da sta za voznikovim hrbtom nameščeni dve klopi s po tremi sedeži, kabina je namesto s trdo in odporno plastiko obdana z bolj prijetnimi materiali, nad glavami potnikov pa so nameščeni zračniki s kontrolno ploščo za ločeno nastavitve temperature. Vse drugo je tako kot v Transporterju, kar pa ne pomeni, da za voznika in sovoznika na sprednjih sedežih ni dobro poskrbljeno. T6 ostaja eden od ergonomsko najbolj izpopolnjenih kombijev, saj sta položaj za volanom ter postavitev vseh elementov, ki obdajajo voznika, premišljena do zadnje podrobnosti. Visoko sedenje, dobra preglednost ter s strani počivalnikov dobro podprti komolci in bližina prestavne ročice so recept za nezahtevno premagovanje velikega števila kilometrov. Ob vsej množici odlagalnih mest smo pogrešali kakšno, ki bi bilo oblazinjeno ali obdano z gumo, saj so se stvari veselo drsale sem in tja. Včasih bi nam prav prišla tudi drsna vrata na levi strani avta, a je pohvalno to, da so tista edina na desni podprta s sistemom, ki namesto nas dokonča fazo mehkega zapiranja vrat.
Sama vožnja s Caravello ni nič 'kombijevska'. Avto je lepo odziven na volanu, podvozje pa ni nastavljeno tako, da bi vse skupaj poskakovalo, temveč lepo blaži vse neravnine s ceste. Tudi zvočna zatesnjenost kabine je dobra, in čeprav je motor v osnovi navzven glasen, ga v notranjosti ni slišati preveč. 'Našega' je poganjal dobro znani TDI s 150 'konji', ki je nekako ravno zadovoljiv, če avto polno obremenimo, sicer pa je takrat, ko je avto prazen, precej poskočen. Če se odločite za ročni menjalnik, boste zaradi kratko izračunanih prestavnih razmerij imeli precej dela s pretikanjem, zato vam toplo svetujemo, da premislite o dvosklopčnem DSG-ju, ki je morda v takem avtu bolj dobrodošel kot štirikolesni pogon, s katerim je bil opremljen testiranec.
Cena testnega modela: | 46.508 € |
---|---|
Cena osnovnega modela s popusti: | 43.791 € |
Cena testnega modela s popusti: | 46.508 € |
Obvezno zavarovanje: | 696 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.679 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 3.250–3.750/min – največji navor 340 Nm pri 1.500–3.000/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja vsa štiri kolesa – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 225/55 R 17 C (Continental VancoWinter) |
Zmogljivost: | največja hitrost 179 km/h – pospešek 0–100 km/h 13,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 6,9 l/100 km, izpust CO2 172 g/km |
Mase: | prazno vozilo 2.023 kg – dovoljena skupna masa 3.000 kg |
Zunanje mere: | dolžina 5.304 mm – širina 1.904 mm – višina 1.970 mm – medosna razdalja 3.000 mm – posoda za gorivo 70 l |
Prtljažnik: | 713–5.800 l |
T = 20 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 3.076 km | |
Pospešek 0-100km: | 12,5s |
---|---|
402m z mesta: | 10,2s ( 124km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 8,8/12,8s (IV./V.) |
Prožnost 80-120km/h: | 12,1/17,1s (V./VI.) |
Poraba goriva na normnem krogu: | 6,9 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 42,4m |
AM meja: | 40m |
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi | 59dB |
-
Izrazite potrebo in pri Volkswagnu bodo v okviru svoje družine T6 znali poiskati pravega 'delavca'. Če je ta potreba konstanten prevoz večjega števila oseb, bo Caravelle izpolnil vaše želje