Kratki test: BMW 220d Active Tourer xDrive

21. 12. 2015
Deli

Za tiste, ki iščejo znamko BMW in tudi prostornost, Bavarci zdaj ponujajo odgovor, tudi s štirikolesnim pogonom.

Na našem prvem testu prvega pravega enoprostorca z oznako BMW smo že ugotovili, da je ta kar dobro uspel. A ponudba se širi. Ne le da si tisti, ki iščejo več prostora, lahko omislijo podaljšano karoserijsko različico (Grand Tourer), pri manjšem je mogoče dobiti tudi dokaj zmogljivo in s štirikolesnim pogonom opremljeno rešitev. V primerjavi z motorizacijo Active Tourerja, ki smo ga preskušali najprej, je ta precej zmogljivejša, skupaj s samodejnim menjalnikom pa vozniku pripravi obilo užitkov. Motor je res primeren za sicer ne pretežak avtomobil, ki pa ga lahko v skrajnem primeru obilno napolnimo s prtljago in potem mora premikati kar več kot dve toni.

Ob tem voznik lahko uživa v odzivnosti in glede na način vožnje prilagajajočemu delovanju samodejnega menjalnika. Nekoliko manj je prepričljiv pogon. Na slabših cestah (nagubani podlagi) se prehod med dvo- ali štirikolesno gnanem sistemu lahko kar dobro zazna. A to velja le za skrajne vozne razmere, ne pa za običajno vožnjo. Tedaj je Active Tourer presenetljivo udoben, pa čeprav je bil naš opremljen s paketom M Sport oziroma večjimi kolesnimi obroči in nižjim presekom gum. Spisek dodatne opreme je bil pri tem testnem avtu neverjetno bogat, to pa se končno pozna tudi na ceni, saj je bila ta premijska. Zapisati pa je treba, da dobi kupec za ta denar res veliko, v nasprotju s prakso pri prvem preskušenem Active Tourerju pa je celo oprema ISOFIX na obeh zunanjih sedežih zadnje klopi že serijska. Skratka vožnja z Active Tourerjem je nekakšno znamenje življenja na veliki nogi.

bese­di­lo: Tomaž Porekar

Osnovni podatki
Prodaja: BMW GROUP Slovenija
Cena osnovnega modela: 27.100 €
Cena testnega modela: 49.042 €
Moč: 140kW (190 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 8,4 s
Največja hitrost: 223 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,8l/100km
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 904 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 2.163 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.995 cm3 – največja moč 140 kW (190 KM) pri 4.000/min – največji navor 400 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja vsa štiri kolesa – 8-stopenjski samodejni menjalnik – gume 225/45 R 18 W (Bridgestone Potenza S001).
Zmogljivost: največja hitrost 223 km/h – pospešek 0–100 km/h 7,3 s – poraba goriva (ECE) 5,4/4,5/4,8 l/100 km, izpust CO2 127 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.585 kg – dovoljena skupna masa 2.045 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.342 mm – širina 1.800 mm – višina 1.586 mm – medosna razdalja 2.670 mm – prtljažnik 468–1.510 l – posoda za gorivo 51 l.
Naše meritve
T = 21 °C / p = 1.012 mbar / rel. vl. = 85 % / stanje kilometrskega števca: 6.813 km
Pospešek 0-100km: 8,4s
402m z mesta: 16,1s ( 140km/h)
Prožnost 50-90km/h: Meritev s tovrstnim menjalnikom ni možna.s
Največja hitrost: 223km/h (VIII.)
poraba na testu: 8,1 l/100km
Poraba goriva na normnem krogu: 4,7 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 37,5m
AM meja: 40m
Ocena
  • Prvi BMW-jev pravi enoprostorec je zelo uporaben avtomobil, a za premijsko ceno.

Hvalimo in grajamo
motor
samodejni menjalnik
ergonomija
prilagodljivost kabine in prtljažnika
izdelava in kakovost materialov
infozabavnost in povezljivost
glasnost gum
preglednost (še posebno A-stebrički)
nenatančen potovalni računalnik