Za BMW je njihova 'trojka' že zgodovinsko najpomembnejši avtomobil. To lahko trdimo tudi za novi rod, ki je zdaj na trgu nekaj več kot leto dni. BMW pa ima na izbiro nekaj tudi za tiste, ki ne izključujejo niti električnega pogona.
BMW 330e je priključni hibrid, torej avtomobil, s katerim se lahko na običajnih poteh naokoli vozite z električnim pogonom, ko potrebujete daljši doseg, pa vskoči bencinski motor. Enostavno tako za uporabnika kot tudi za znamko BMW. Priključni hibridi namreč zaradi specifike pri ugotavljanju, kakšna je njihova emisija CO2, kombinirajo pogon, in tako je uradna povprečna poraba (po WLTP) zgolj 1,6 litra goriva na 100 km, emisija CO2 pa le 36 gramov. Tak rezultat je sicer zgolj teorija.
Povprečna poraba goriva, če se čez teden vozimo zgolj po mestu in pridno polnimo baterijo (nameščeno pod zadnjim sedežem in dnom prtljažnika), je lahko celo nič ali skoraj nič. A če je naša dnevna prevožena razdalja večja kot 35 ali 40 kilometrov, za podaljšani doseg vskoči dvolitrski zmogljiv turbobencinec. Z njim smo na našem normnem krogu (s prazno baterijo) dosegli povprečje 7,2 litra na 100 km (s polno baterijo je bilo povprečje 2,9 litra na 100 km, elektriko iz baterije smo porabili po 41 km).
Toliko torej o izkušnjah s kombiniranim pogonom. Sicer pa je 330e seveda pravi BMW. Njegove dinamične zmogljivosti sicer niso tako prepričljive, kot jih je opisal Sebastjan v testu 330i (Avto magazin 5/2019), saj je tudi podvozje pri našem preskušenem bilo manj športno, namesto sicer običajnih 19-palčnih koles z ustreznimi gumami pa je zaradi zimske sezone za dober stik s cesto poskrbel komplet Bridgestonovih gum RFT z dimenzijo 225/50 R 17. Tudi zaradi tega se nam je zdela dovolj dobra celo udobnost vožnje! A po drugi strani velja omeniti, da 330e v posebnem športnem programu z dodatkom XtraBoost za kratkotrajne pospeške lahko prikličemo celo 292 'konjev' moči, tako da je 330e celo precej zmogljivejši od običajne različice 330i!
Pravi BMW torej, le da dobite z oznako e še vse tisto, kar bo v prihodnosti navduševalo tiste, ki se ne morejo ali ne želijo odpovedati zmogljivim avtomobilom!
Prodaja: | BMW GROUP Slovenija |
---|---|
Cena testnega modela: | 70.925 EUR € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 50.750 EUR € |
Cena testnega modela s popusti: | 70.925 EUR € |
Moč: | 215kW (292 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 5,9 s |
Največja hitrost: | 230 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 1,6l/100km |
Obvezno zavarovanje: | 1.099 EUR € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 2.237 EUR € |
Motor: | 4-valjni – vrstni – turbobencinski - gibna prostornina 1.998 cm3 – največja sistemska moč 215 kW (292 KM); največji navor 420 Nm – bencinski motor: največja moč 135 kW/184 KM; največji navor 300 pri 1.350/min – elektromotor: največja moč 83 kW/113 KM; največji navor 265 Nm. |
---|---|
Baterija: | 12 kWh – čas polnjenja pri 3,7 kW 2,4 ure. |
Prenos moči: | motor poganja zadnji kolesi – 8-stopenjski samodejni menjalnik. |
Zmogljivost: | največja hitrost 230 km/h – pospešek od 0-100 km/h 5,9 sek – kombinirana povprečna poraba goriva (NEDC) 1,6 l/100 km, izpust 36 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.815 kg – dovoljena skupna masa 2.265 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.672 mm – širina (brez/z ogledali) 1.813/2.063 mm – višina 1.667 mm – medosna razdalja 2.704 mm – posoda za gorivo 60 l |
Prtljažnik: | 498-1.706 l |
Poraba goriva na normnem krogu: | 7,2 (2,9) l/100km |
---|
-
Tale priključno hibridna trojka ima vse, kar lahko uporabljamo za vsakodnevno, tudi električno vožnjo in doseg avtomobila na klasični pogon.