Narediti potniško različico na osnovi gospodarskega vozila je postal pravi trend.
Trend to postane, ko kupci z odobravanjem sprejmejo nekaj medse. In tovrstni avtomobili so postali hit, ko so uporabniki ugotovili, da je neki Kangoo lahko čisto uporaben družinski avtomobil. Ker je trg gospodarskih vozil 'izpljunil' tudi manjši razred tovrstnih dostavnikov, so se kot gobe po dežju začele pojavljati potniške različice teh malčkov. Eden teh je tudi Fordov Tourneo Courier, ki si bratsko deli platformo s Transitom Courierjem. S prostornostjo v takih avtomobilih navadno ni težav. V tem primeru je tega ogromno predvsem nad glavami potnikov. Nad glavama voznika in sovoznika so ravno zaradi obilice prostora to izkoristili in vgradili podstropno poličko, na katero se da lepo pospraviti vso drobnarijo tako, da bo vedno na dosegu roke.
Zadnji par vrat je drsno pomičen, kar smo vsakič znali pohvaliti, škoda da se stekli odpirata le vstran s pomočjo ročice (kot pri nekaterih trivratnih avtih). Klop sicer ponuja veliko prostora za dva potnika, ni pa vzdolžno pomična niti odstranljiva. Mogoče jo je le preklopiti in že tako ogromen prtljažnik s 708 povečati na kar 1.656 litrov prostora. Natovarjanje prtljage je preprosto, saj je prtljažnik brez roba ter ima nizko nakladalno višino. Prtljažna vrata so nekoliko nerodna, ker so velika in zahtevajo precej prostora pri odpiranju, visokorasli pa morajo pri odprtih vratih paziti na glavo. Po materialih v notranjosti bi težko slutili, da ta avtomobil izhaja iz gospodarskega segmenta.
Plastika je kakovostna na otip, sama zasnova armaturne plošče pa je znana iz drugih civilnih Fordov. V zgornjem delu sredinskega sklopa boste našli večopravilni zaslon, ki pa s svojo majhnostjo in ločljivostjo komaj zadovolji potrebe. Grajo si zasluži tudi nerodno postavljena 12-voltna vtičnica, ki je postavljena tik pred ročico od menjalnika. Testnega Tournea je poganjal trivaljni bencinski motor Ecoboost s 75 kilovati in vnovič lahko potrdimo, da je Ford z njim zadel v polno. Če k temu dodamo še izjemno natančen volan in dobro naravnano podvozje, lahko potrdimo, da se tudi s takim avtom da uživati med ovinki. Tukaj so konkurenti precej v zaostanku, in če so vozne lastnosti ena od zahtev, ki jih postavljate v ospredje pri nakupu tovrstnega avtomobila, vam ne bo treba dolgo razmišljati o pravi izbiri.
besedilo: Saša Kapetanovič
Prodaja: | Summit avto d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 13.560 € |
Cena testnega modela: | 17.130 € |
Moč: | 74kW (100 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 12,3 s |
Največja hitrost: | 173 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 5,4l/100km |
Obvezno zavarovanje: | 438 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 955 € |
Motor: | 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 999 cm3 – največja moč 74 kW (100 KM) pri 6.000/min – največji navor 170 Nm pri 1.500–4.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 195/60 R 15 H (Continental ContiPremiumContact 2). |
Zmogljivost: | največja hitrost 173 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,3 s – poraba goriva (ECE) 6,8/4,7/5,4 l/100 km, izpust CO2 124 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.185 kg – dovoljena skupna masa 1.765 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.157 mm – širina 1.976 mm – višina 1.726 mm – medosna razdalja 2.489 mm. |
Notranje mere: | posoda za gorivo 48 l. |
Prtljažnik: | 708–1.656 l. |
T = 22 °C / p = 1.032 mbar / rel. vl. = 65 % / stanje kilometrskega števca: 5.404 km | |
Pospešek 0-100km: | 13,7s |
---|---|
402m z mesta: | 19,1s ( 118km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 13,0s (IV.) |
Prožnost 80-120km/h: | 20,1s (V.) |
Največja hitrost: | 173km/h (V.) |
poraba na testu: | 6,8 l/100km |
Poraba goriva na normnem krogu: | 5,9 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 42,2m |
AM meja: | 40m |
-
To, da je po pedigreju dostavnik, boste stežka ugotovili. Kvečjemu je od tega povzel same dobre lastnosti, kot sta prostornost in prilagodljivost.