Techno, Energy, Feel. Sprva je videti, kot da isti ljudje skrbijo za marketing tako pri Renaultu kot pri kakšnem svetovno znanem didžeju.
Se spomnite oglaševalskih vrhuncev francoskih avtomobilskih izdelovalcev še pred ne tako davnimi časi? Na primer tiste reklame za Clia MTV, ko si pometač brunda 'gerapaaaaaaa', kar naj bi bil le del refrena pesmi Jamesa Browna, ki se sliši, ko Clio 'pade' mimo? Na YouTubu hitro vtipkajte Clio MTV commercial, ne bo vam žal. Lahko bi rekli, da so to začetki poosebljanja avtomobilov, da bi ti ustrezali določenemu segmentu kupcev. V tem primeru mladini, ki je v tistem času po cele dneve gledala glasbene spote na MTV-ju. Tržniki 15 let pozneje še zmeraj igrajo na podobne note. Morda v primeru tokratnega testnega avtomobila s polnim imenom Renault Clio Techno Feel Energy TCe 90 Start&Stop niti ne gre za besede, povezane z glasbo, je pa jasno, da gre za različico, ki ponuja skupek opreme, ki je prilagojena mlajši kupni sili.
Paket opreme Techno Feel se po hierarhiji nekako uvršča med paketa Expression in Dynamique. Večina dodatkov temelji na vizualnih elementih, prednost paketa pa je, da ponuja nekatere stvari s seznama dodatne opreme po znižani ceni. Tako boste denimo za parkirna tipala ter kamero namesto 500 odšteli zgolj 250 evrov. Naš testni Clio pa ni bil zgolj začinjen z osnovno opremo paketa Techno Feel, ampak so ga samosvojega naredili predvsem dodatki s seznama dodatne opreme. Tako je denimo za rdeča 17-palčna platišča treba odšteti dodatnih 500 evrov, medtem ko nalepka na strehi stane 200 evrov.
Motor v testnem Cliu je zdaj že naš dobri znanec, čeprav gre za tistega iz novejše generacije. Turbobencinski trivaljnik z 90 'konji' nam ob zagonu zaradi zvoka in tresljajev sproži pomisleke, a kaj kmalu ugotovimo, da nikakor ne razočara v tovrstni karoseriji. Moči je ravno dovolj, da v tempu vsakdanjega prometa ne boste zaostajali, na dirkališča pa se s takim avtom tako ali tako ne boste podajali.
Notranjost Clia je tako kot zunanjost popestrena z dodatki paketa Techno Feel. Če tega ni zaznati pri elementih, ki so lakirani v črno barvo, bo laže to opaziti po vpadljivem vzorcu na volanskem obroču ali obrobi prestavne ročice petstopenjskega menjalnika. Materiali in ergonomija so na zadovoljivi ravni, prav tako velja pohvaliti za uporabo sila preprost multimedijski vmesnik R-Link s sedempalčnim zaslonom, občutljivim za dotik. Nekoliko manj občutljivi na dotik sta obvolanski ročici, ki se nekoliko zatikata in s težavo 'poiščeta' pravo mesto. Tudi brisalniki nimajo funkcije za enkratno brisanje šipe.
Trend poosebljanja avtomobilov je v razmahu in tudi Clio mu ni ušel. Nekomu bo srce zaigralo ob pogledu na atraktivne dodatke na avtu, drugemu bo razum povedal, da paket opreme Techno Feel ponuja veliko za malo denarja.
Besedilo: Saša Kapetanovič
Prodaja: | Renault Nissan Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 12.890 € |
Cena testnega modela: | 15.790 € | Pospešek (0-100 km/h): | 13,0 s |
Največja hitrost: | 182 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 4,5l/100km |
Motor: | 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 898 cm3 – največja moč 66 kW (90 KM) pri 5.250/min – največji navor 135 Nm pri 2.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/45 R 17 V (Goodyear Eagle UltraGrip). |
Zmogljivost: | največja hitrost 182 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,2 s – poraba goriva (ECE) 5,6/3,9/4,5 l/100 km, izpust CO2 105 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.010 kg – dovoljena skupna masa 1.590 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.062 mm – širina 1.732 mm – višina 1.448 mm – medosna razdalja 2.589 mm –prtljažnik 300–1.146 l – posoda za gorivo 45 l. |
T = 23 °C / p = 1.023 mbar / rel. vl. = 61 % / stanje kilometrskega števca: 10.236 km | |
Pospešek 0-100km: | 13,0s |
---|---|
402m z mesta: | 18,3s ( 122km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 10,9s (IV.) |
Prožnost 80-120km/h: | 20,1s (V.) |
Največja hitrost: | 182km/h (V.) |
poraba na testu: | 6,1 l/100km |
Poraba goriva na normnem krogu: | 5,2 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 39,8m |
AM meja: | 40m |
-
Če se je Clio v Sloveniji nekoč prodajal sam od sebe, ga je danes treba približati kupcu. Eden od načinov je s prilagojenimi paketi opreme in eden teh je paket Techno Feel.