Kratki test: Renault Megane Grandtour Bose dCi 150 EDC (2020)Vrh ponudbe

Priljubljenost pravih družinskih avtomobilov s karavansko obliko je vse manjša. A Megane Grandtour dokazuje, da ima dovolj argumentov za tiste, ki jih ne morejo prepričati modne novosti.

Prtljažnik ni največji v razredu, a primeren za običajne potrebe. (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
10. 4. 2020

Če govorimo o Grantouru, se zdi, da je Meganova najboljša plat njegova oblika. Nekako eleganten videz ga razlikuje od običajnih karavanov, posebej še tega razreda. Pri Meganu so našli dokaj dober način pretvorbe petsedežne kombilimuzine v prostorsko povečano rešitev. Prtljažnik je dovolj velik, da zadovolji običajne potrebe, ima pa tudi rešitev, da ga delno pregradite za varen prevoz manjših kosov prtljage. V primerjavi z običajnim Meganom ima tudi daljšo medosno razdaljo, kar pomeni tudi več prostora za potnike na zadnjih sedežih. A vse to navsezadnje že poznamo, saj je na voljo že od leta 2016.

Lansko poletje pa so Meganovo ponudbo dopolnili s posodobljenimi motorji, saj so to zahtevali tudi bolj zahtevni emisijski predpisi. V našem preizkušenem primerku je bil vgrajen najmočnejši turbodizel v kombinaciji z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Ta je tudi edina možna kombinacija pri tem tako zmogljivem motorju. Tako gre torej za največ, kar je sploh mogoče dobiti pri tem Renaultovem modelu.

Enako velja za opremo z oznako Bose. Tudi glede tega je to največ, kar Megane ponuja, no, skoraj. K opremi Bode lahko kupec doda še paket GT-Line (zunanjosti in notranjosti). A se zdi, da je z Meganom vse v redu tudi brez teh dveh dodatkov, ki poskrbita za več poudarka na videzu avtomobila. Za dobro oceno glede uporabnosti v prenovljenem Meganu najbolj poskrbi njegov prenovljeni R-Link, torej informativno-zabavni sistem. Ko prvič sedete v Megane, vas preseneti ogromen sredinski zaslon na dotik (z diagonalo 22 centimetrov oz. 8,7 palcev), postavljen navpično.

Kot bi lahko sklepali že po imenu opreme, za dober zvok predvajane glasbe poskrbi sistem Bose Surround Sound z dodatnim 'R-Sound' učinkom (za doplačilo namesto 7-palčnega zaslona). Povezljivost s pametnim telefonom ter upravljanje info sistema sta postala precej enostavnejša, kot smo ju bili navajeni pri dosedanjem Meganovem R-Linku, tudi veliko hitreje se odziva kot prej.

Omeniti velja, da k boljši vidljivosti veliko prispeva nov sistem tipal in kamere, ki s sliko na sredinskem zaslonu dobro pomaga pri preglednosti, ki sicer brez tega dodatka ni ravno najboljša.

Čeprav bi pri Meganu Grandtouru pričakovali, da gre v vsem za bolj družinski avto, in bi to lahko veljalo tudi za vozno dinamiko, pa zmogljiv motor pripomore k dobrim občutkom tudi glede omenjenega. Poskočnost zagotovi zmogljiv motor, glede obnašanja samodejnega menjalnika pa ni pripomb. Čeprav je pri tej motorni različici seveda največji poudarek na odličnih zmogljivostih, pospeških in končni hitrosti, pa pravzaprav zadovolji tudi, kar zadeva gospodarnost, saj je ob primerni vzdržnosti glede pritiskanja na pedal za plin mogoče doseči zadovoljivo povprečno porabo (z dosežkom 5,9 litra na 100 km na našem normnem krogu).

Tudi udobje na bolj luknjastih cestah je v tej različici s 17-palčnimi pnevmatikami sprejemljivo in primerno. Za manj naporno vožnjo je poskrbel dodaten paket 'Varnost', ki opozarja tako na primernost varnostne razdalje kot v sili poskrbi tudi za pravočasno zaviranje, za manj naporno vožnjo pa skrbi aktivni tempomat (oboje skupaj za doplačilo slabih 800 evrov).

Renault je s tako dopolnjenim Meganom zagotovo omogočil, da bo našel še dovolj kupcev v prihodnosti in je povsem sprejemljiva alternativa za vse, ki jih modni mestni terenci ne morejo prepričati.

Renault Megane Grandtour Bose dCi 150 EDC (2020)

Osnovni podatki

Prodaja: Renault Nissan Slovenija d.o.o.
Cena testnega modela: 28.850 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 26.740 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 27.100 EUR €
Moč: 110kW (150 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 8,8 s
Največja hitrost: 214 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,6-5,8l/100km

Stroški (v enem letu)

Obvezno zavarovanje: 525 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.122 EUR €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – vrstni – turbodizelski- gibna prostornina 1.749 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 4.000/min – največji navor 340 pri 1.750/min.
Prenos moči: štirikolesni pogon – dvosklopčni samodejni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 214 km/h – pospešek od 0-100 km/h 8,8 sek – kombinirana povprečna poraba goriva (WLTP) 5,6-5,8 l/100 km, izpust 146-153 g/km. 
Mase: Masi: prazno vozilo 1.501 kg – dovoljena skupna masa 2.058 kg.
Zunanje mere: Mere: dolžina 4.626 mm – širina (brez/z ogledali) 1.814/2.058 mm – višina 1.457 mm – medosna razdalja 2.712 mm – posoda za gorivo 47 l.
Prtljažnik: 521-1.504 l
Ocena
  • Renault je z dodatnimi osvežitvami Meganu popravil privlačnost in prepričljivost, posebej preseneti s prenovljenim info-zabavnim sistemom.

Hvalimo in grajamo
info-zabavni sistem 
velik prtljažnik
preglednost nazaj (če ni kamere)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri