Kratki test: Renault Renault Mégane Intens TCe 140Kratek test Renault Mégane Intens TCe 140 - Z odraščanjem do varčnosti

'Klasični' Mégane z novim zmogljivim motorjem je dobra izbira.

Kratek test Renault Mégane Intens TCe 140 - Z odraščanjem do varčnosti (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
14. 2. 2020

Karoserijske različice Mégana s petimi vrati že kar dolgo nismo preizkusili, čeprav je seveda najbolj priljubljena izbira pri slovenskih kupcih. No, za tega z novim motorjem iz skupne delavnice Renaulta in Daimlerja je vsekakor dobro, da smo ga preizkusili. Malo smo obudili spomine na enega najbolj priljubljenih modelov v francoski ponudbi in sklep je enostaven: Méganu se novi motor dobro poda. Novi motor je zamenjal sicer znanega in zmogljivega z oznako TCe 130.

Vsekakor gre za skok naprej, tako glede zmogljivosti in prepričljivosti pri vožnji, še bolj pa glede porabe goriva oziroma varčnosti. Prejšnji je namreč na našem testu glede gospodarnosti malce razočaral z veliko povprečno porabo, njegov naslednik je prav glede tega najbolj presenetil. O tem govori poraba na našem normnem krogu – le 5,3 litra goriva je bilo potrebnih za 100 kilometrov. To pa je za bencinski motor zagotovo odličen rezultat.4

Nekaj osvežitve v primerjavi s prejšnjim smo našli tudi pri info-zabavnem sistemu, in sicer ta zdaj omogoča tudi povezavo s pametnimi telefoni in uporabo sistemov CarPlay ali Android Auto, kar najdete med opcijsko opremo v paketu R-Link 2 za solidnih 600 evrov doplačila, skupaj z navigacijo, radiem DAB in 8,7-palčnim zaslonom, občutljivim za dotik.

Še vedno nam nista najbolj všeč obilni naslonjali prednjih sedežev, ker je posledica nekaj manj prostora za kolena zadaj, sicer pa je tudi prostornost povsem zadovoljiva.

Mégane je sicer že prišel v leta, a to še ne pomeni, da se mu ta poznajo. Bolje je zapisati, da je odrasel. To je zanj dobro, saj so mu nekatere otroške muhe zdaj že ozdravili!

Renault Renault Mégane Intens TCe 140

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 23.300 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 19.340 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 21.550 EUR €
Moč: 103kW (140 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,7 s s
Največja hitrost: 190 km/h km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,8 l/100 kml/100km

Stroški (v enem letu)

Obvezno zavarovanje: 524 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.036 EUR €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.332 cm3 – največja moč 103 kW (140 KM) pri 5.000/min – največji navor 240 Nm pri 1.600/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 190 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,7 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,8 l/100 km, izpust CO2 130 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.231 kg – dovoljena skupna masa 1.814 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.359 mm – širina 1.814 mm – višina 1.447 mm – medosna razdalja 2.669 mm – posoda za gorivo 47 l.
Prtljažnik: 384–1.247 l
Ocena
  • Z nadgrajenim info-zabavnim sistemom Mégane ugaja.

Hvalimo in grajamo
poraba goriva
lega na cesti
Natančnost volanskega mehanizma
malo prostora za kolena zadaj

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri