Kot vse kaže, pri Suzukiju nimajo resnih namenov digitalizirati voznikovega okolja, skriti stikal, prelakirati plastičnih površin in povezati avta v splet. Na osnovi tega bi rekli, da so za časom. Kaj pa, če razmišljajo še dlje?
Tehnološkemu napredku težko sledimo, saj še sami ne vemo, kaj nam v življenju pride prav in kaj je popolnoma odveč. Z velikih mobilnih telefonov smo šli na majhne in nato ponovno na velike. Vmes smo se spomnili, da je fajn, če so pregibni, nato se nam je to zdela popolna bedarija, zdaj pa so ponovno 'in'. Pri avtomobilih se pojavlja podoben vzorec.
Od časov, ko so bili Saabi s tisočerimi stikali najbolj kul avti, do tega, da je vse skrito v pokončnem zaslonu na sredinski konzoli. In šele zdaj, ko smo vsa stikala pospravili za tekoče kristale, smo ugotovili, da sta intuicija in ergonomija popolnoma podrti. Je čas, da gremo spet nazaj?
Pri Suzukiju s tem ne bodo imeli težav. So že tam. Enostavno upravljanje, ergonomija in preprosta notranja razporeditev so vodilo Vitarine kabine. No, res je, da bi za upravljanje potovalnega računalnika lahko iznašli kaj bolj priročnega od palčke, ki štrli iz analognih števcev, a dejstvo je, da še vedno dobro služi svojemu namenu in da je za vožnjo manj moteče, kot če bi podatke s prstom iskali na osrednjem zaslonu.
Tudi tega Vitara ima, a je ravno toliko zmogljiv, da bo vaš telefon povezal z Bluetoothom, zagnal navigacijo in predvajal glasbo. To je to. Za marsikoga je to dovolj.
Kupci Vitar bodo presežke iskali drugje. Recimo v uporabnosti. Prostornost, prilagodljivost in zračnost kabine so elementi, ki bodo marsikoga prepričali, da jim bo tak avto dobro služil. Prostora je v vse smeri dovolj (morda bo le visokoraslim voznikom zmanjkal kak centimeter pod stropom), predalov in odlagalnih površin je na pretek (lahko bi bile le mehkeje obložene), prtljažnik pa je s 375 litri na podobni ravni primerljive konkurence.
Ko je govor o preverjeni tehniki in klasični zasnovi, nikoli nismo dvomili o tem, da znajo pri Suzukiju ponuditi zanesljiv in prepričljiv pogonski sklop. Kaj pa, če se v imenu pojavi beseda hibrid? Brez skrbi, ne pomislite takoj na to, da se vam bo treba ukvarjati s kabli in polnilnicami. Gre za blagi hibridni sistem, ki zgolj pomaga napajati nekatere električne porabnike, motorju pa asistira le takrat, ko sam presodi, da je to potrebno.
Za glavnino konjenice še vedno skrbi odličen 1,4-litrski turbobencinar, ki je biser tega paketa. Vedno omogoča dovolj navora, rad se zavrti v obrate, v prostem teku deluje mirno in tiho, porabi pa komaj kaj več kot dizelski motor. Skupaj z odličnim in natančnim ročnim menjalnikom ter pametnim izbirnikom voznih programov gre za odličen skupek, ki zagotavlja prepričljivo, zanesljivo in varno vozniško izkušnjo. Tudi z lego vas Vitara ne bo razočarala.
Pod črto lahko zapišemo, da je Vitara točno tisto, kar kupci pričakujejo, ko brez predznanja vstopijo v prodajni salon. Suzuki od nekdaj ponuja preprostost, uporabnost ter predvsem preverjeno in zanesljivo pogonsko tehniko. Tudi če se v imenu pojavi beseda hibrid.
Prodaja: | Magyar Suzuki Corporation ltd. Slovenia |
---|---|
Cena testnega modela: | 23.690 € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 17.100 € |
Cena testnega modela s popusti: | 23.690 € |
Moč: | 103kW (140 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 10,2 s |
Največja hitrost: | 190 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 4,9l/100km |
Obvezno zavarovanje: | 472 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.186 € |
Poraba goriva na normnem krogu: | 5,8 l/100km |
---|
-
Pogonski sklop je prepričljiv, tudi če se v imenu pojavi beseda hibrid.