Biti drugačen ni nič slabega. Sploh ko govorimo o avtomobilih in sploh ko govorimo o pobegu od nemške premijske ponudbe.
Volvo kot znamka je bil od nekdaj zatočišče za tiste kupce, ki so hoteli pobegniti od klasične, nemške premijske ponudbe. Pa ne zgolj zaradi tega, ker ne bi bilo druge izbire, temveč so marsikoga prepričali s svojevrstnim pristopom k premijskemu segmentu.
Tu velja izpostaviti tri segmente, pri katerih Volvo izstopa na svoj način, to so: značilno, industrijsko minimalistično oblikovanje, specifični in kakovostni materiali ter neumoren pristop k izboljšanju varnosti potnikov. Novi Volvo S60 zajema vse to. Pobeg od klasike je viden že pri obliki. Limuzina kot karoserijska oblika je v Evropi že nekaj časa v prodajnem zatonu. Pri Volvu jih to ni ustavilo pri misiji, da dostavijo eno od lepših avtomobilskih oblik v tem segmentu. Skladnost minimalističnih linij s pravo mero športne agresivnosti je nekaj, kar zaznamuje ta avto. Skoraj vsi pa menijo, da je S60 najlepši tam, kjer oblikovalcem po navadi že zmanjka navdiha – na zadku.
Tudi v notranjosti je zaznati nadaljevanje te zgodbe. Tu prevladuje harmonija pravilnih oblik in nevsiljivih detajlov. V testnem primerku je bila notranjost odeta v temne barve, a če bi prevladovale svetle, bi tako okolje z lahkoto primerjali s kakšno oazo za počitek v SPA-ju. Sicer pa v modelu S60 od tehnike ni zaznati ničesar, česar v drugih Volvih ne bi poznali že od prej. Na sredini je nameščen pokončni osrednji zaslon, na katerem se izpisujejo vsi podatki zabavno-informacijskega vmesnika. Druga digitalna komponenta pa so merilniki, ki so pregledni in lepo čitljivi, a bi vseeno lahko postregli s kakšno dodatno grafiko kot le s tremi barvnimi načini, ki se spreminjajo glede na izbiro voznega programa.
Že pred časom so pri Volvu v duhu manjšanja motornih prostornin nekoliko spremenili pomen označb agregatov. T5, ki je nekoč veljal za vrh ponudbe in je pomenil petvaljni motor v nosu, je danes 'zgolj' štirivaljnik. Temu sicer dvolitrskemu motorju pomaga dihati turbina, razvije pa prepričljivih 250 'konjev'. Skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom tvorita tandem, ki poskrbi za spodobne poskoke do avtocestnih hitrosti. Pravzaprav je njuna najboljša lastnost ta, da nikoli ne pokažeta izdatnega truda pri ohranjanju hitrosti. Motor se nikoli ne 'zaletava' v rdeče polje, menjalnik pa ostane miren in ne prestavlja po nepotrebnem. Vse to ugodno vpliva tudi na porabo, ki je na normnem krogu znašala 6,5 litra na 100 kilometrov.
Sicer pa, tako kot oblika nakazuje neko umirjenost, je tudi pri vožnji S60 bolj naravnan k temu, da z njim uživamo v udobju, ki ga ponuja. Volanski sistem je premalo natančen, da bi nam s svojimi povratnimi informacijami vsilil prepričanje, da ga je vredno zapoditi v ovinke. Bolj mu ustreza umirjena vožnja brez nekih agresivnih ekscesov. Tudi potniki bodo na ta način dobili boljšo izkušnjo. S60 je, tako kot oznaka nakazuje, vmesni člen v njihovi limuzinski ponudbi, a je kot tak zadosti velik, da lahko opravlja vlogo edinega avta pri hiši. Prostora je povsod dovolj pa tudi 442-litrski prtljažnik je dovolj velik, da vase pospravi kopico prtljage, če le dimenzije predmetov ustrezajo dokaj majhni odprtini prtljažnika.
Limuzine so skoraj pozabljena avtomobilska podvrsta, a je Volvo S60 eden od tistih avtov, ki se s svojimi čari uspešno upira prodajnim trendom. Konec koncev, vedno se bodo našli kupci, ki bodo dali prednost obliki in eleganci. In prav je tako.
Prodaja: | VCAG d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 51.048 € |
Cena testnega modela: | 63.097 € |
Cena testnega modela s popusti: | 63.097 € |
Moč: | 184kW (250 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 6,5 s |
Največja hitrost: | 240 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 8,1l/100km |
Obvezno zavarovanje: | 1.079 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.925 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.969 cm3 – največja moč 184 kW (250 KM) pri n.p. – največji navor 350 Nm pri 1.800–4.800/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 8-stopenjski samodejni menjalnik. |
Zmogljivost: | največja hitrost 240 km/h – pospešek 0–100 km/h 6,5 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 8,1 l/100 km, izpust CO2 181 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.677 kg – dovoljena skupna masa n.p. |
Zunanje mere: | dolžina 4.761 mm – širina 1.850 mm – višina 1.431 mm – medosna razdalja 2.872 mm – posoda za gorivo 60 l. |
Prtljažnik: | prtljažnik 442 l |
Poraba goriva na normnem krogu: | 6,5 l/100km |
---|
-
Biti drugačen ni nič slabega. Sploh ko govorimo o avtomobilih in sploh ko govorimo o pobegu od nemške premijske ponudbe.