Najboljša rešitev pri nakupu avta je tudi najpreprostejša: najboljši motor plus najbogatejša oprema. Preprosto ? a le, če si to lahko privoščite. Včasih so potrebni kompromisi.
Ti so lahko nagnjeni bolj na stran motorja ali bolj na stran opreme ? in tale C sodi med zadnje. Motorju bi sicer težko očitali, da je slaboten, vsekakor pa je z dna ponudbe. Oznaka 220 CDI pomeni 2, 2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki zmore čisto zadostnih 170 ‘konjev’, kar je sicer druga najmanjša moč pri razredu C, a ker se hkrati lahko pohvali z dizelsko obilico navora (tega je za 400 Nm), zmore dobro tono in pol težko limuzino premikati povsem brez težav.
To dokazuje 8, 5-sekundni pospešek do 100 kilometrov na uro. Težav ne povzroča niti kombinacija z (le) petstopenjsko avtomatiko, prej nasprotno: ta spretno zakrije rahlo nadušljivost v najnižjih vrtljajih in C 220 CDI je za vsakdanjo uporabo več kot dovolj živahen, poraba pa je še vedno ugodna.
Medtem ko je motor z dna ponudbe, je oprema Elegance s kopico dodatne opreme (te je bilo za kakih 13 evrskih tisočakov) zelo pri vrhu. Pravzaprav nič ne manjka: triconska klimatizacija (ločena za zadnjo klop), navigacija z velikim LCD-zaslonom sistema Comand, DVD-predvajalnik, ogrevano usnje na električno nastavljivih sedežih, parkirna pomoč, ksenonski žarometi, večfunkcijski volan, v les oblečeni deli armaturne plošče (O. K., nekaterim les ni všeč, a vseeno daje občutek prestiža) in še kaj bi se našlo.
Preveč? Morda bi se dalo čemu odpovedati in stopiti korak višje pri motorju ? ali pa tudi ne. Vse je odvisno od osebnega okusa (in od debeline denarnice, seveda). O tem pa tu ne bomo sodili, zato velja zapisati le: dovolj zmogljiv motor, ostanek tehnike takšen, kot bi od avtomobila z zvezdo na nosu pričakovali, oprema in cena pa ? kakor pač želite . .
Dušan Lukič, foto: Aleš Pavletič, Saša Kapetanovič
Prodaja: | AC Intercar d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 32.800 € |
Cena testnega modela: | 45.344 € |
Moč: | 125kW (170 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 8,5 s |
Največja hitrost: | 228 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 9,1l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.148 cm3 – največja moč 125 kW (170 KM) pri 4.000/min – največji navor 400 Nm pri 2.000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja zadnji kolesi – 5-stopenjski samodejni menjalnik – gume 225/45 R 17 W (Michelin Pilot Primacy). |
Zmogljivost: | največja hitrost 228 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,5 s – poraba goriva (ECE) 9,1/5,3/6,7 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1.585 kg – dovoljena skupna masa 2.070 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.580 mm – širina 1.770 mm – višina 1.445 mm. |
Notranje mere: | posoda za gorivo 66 l. |
Prtljažnik: | 475 l |
T=20 °C / p= 1.075 mbar / rel. vl.: 39 % /Stanje števca: 16.303 km | |
Pospešek 0-100km: | 9,1s |
---|---|
402m z mesta: | 16,4s ( 139km/h) |
1000m z mesta: | 29,8s ( 179km/h) |
Največja hitrost: | 230km/h (VI.) |
poraba na testu: | 8,9 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 40,2m |
AM meja: | 41m |
-
S tem motorjem pri razredu C ne boste zgrešili, doplačilo za samodejni menjalnik pa je zelo priporočljivo. Cena? Saj veste: kolikor denarja, toliko muzike. Oziroma opreme.