Čeprav mu je na bokih pisalo Park Lane, ga nikar ne imejte le za to, da vam krasi domače parkirišče. Bilo bi ga namreč zelo škoda!
Mini ponuja v svojih prodajnih salonih kar tri mikavne pakete opreme: Seven, Checkmate in Park Lane. Slednjega smo za vas tudi preizkusili in ugotovili, da se kljub imenu bolje počuti v vožnji kot na parkirišču.
Prepoznali ga boste po črti, ki se mu prek motornega prostora razteza v obliki črke V, napisih ob belih bočnih smernikih, kromiranih dodatkih in strehi v drugi barvi. V našem primeru je imel Mini srebrno streho, ki se je izvrstno barvno ujela s 16-palčnimi aluminijastimi platišči in ksenonskimi žarometi. Bahaštvo? Niti ne, prej diskretno drugačen, všečen večini, ki sem jih v tistih dneh srečal.
Še bolj smo bili navdušeni nad notranjostjo. Če pri Miniju nenavadnost armaturne plošče, sredinsko konzolo z dirkaško-letalskimi vzvodi in nasploh samosvojo voznikovo ergonomijo (ko z zadnjico že skoraj drsaš po tleh) že poznamo, pa smo bili nad usnjenimi dodatki (dodatno greti prednji sedeži, volanski obroč iz Cooperja S), navigacijo, prostoročnim telefoniranjem, radiem z možnostjo poslušanja cedejev po vrhunskih zvočnikih znamke Harman/Kardon, potovalnim računalnikom, gretjem prednje šipe in izklopljivim ASC-jem še posebej navdušeni.
Seveda je kar malce samoumevno, da potnike varujejo štiri varnostne blazine, tudi sistem ABS, da za pravo temperaturo v notranjosti skrbi samodejna klimatska naprava, da elektrika pomaga delovanju stranskim šipam ter da se nastavitev vzvratnih ogledal opravi prek električnih impulzov. Tisti, ki bo sedel na levem prednjem sedežu, kjer mu bodo zadnjico obkrožale dodatne bočne opore, bo z britansko tradicijo in nemško tehniko izredno zadovoljen. Mini se - kot smo že večkrat poudarili - pelje kot kart, saj so štiri na skrajne robove potisnjena kolesa vpeta na karoserijo prek odličnega podvozja. Bravo, BMW!
A temna plat te vrhunske lege je manj udobja v avtu, saj boste čutili prav vsako ’rano’, ki jih v prid boljšemu življenju prebivalcev (plinifikacija, kabelska televizija, kanalizacija . . ) vedno znova zadajo cestišču vrli delavci, ki potem slabo popravijo avtomobilom namenjeno površino. Takrat izkoristite odlične zavore, počakajte na boljšo podlago in s 115 KM hitro pobegnite . .
Zaradi odlične tehnike in posledično dobrega počutja potnikov se nikar ne čudite, da Mini z napisom Park Lane ni za črtami parkirnih boksov, ampak daleč stran nabira kilometre. Za parkiranje bi ga bilo resnično škoda, še zlasti glede na denar, ki ga moramo zanj odšteti. A vse dobro stane, pravijo!
Aljoša Mrak
Foto: Aleš Pavletič
Prodaja: | Avto Aktiv d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 18.915,87 € |
Cena testnega modela: | 21.857,79 € |
Moč: | 85kW (116 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 9,2 s |
Največja hitrost: | 200 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,8l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - gibna prostornina 1598 cm3 - največja moč 85 kW (116 KM) pri 6000/min - največji navor 150 Nm pri 4500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 195/55 R 16 H (Goodyear Eagle NCT5). |
Zmogljivost: | največja hitrost 200 km/h - pospešek 0-100 km/h 9,2 s - poraba goriva (ECE) 9,0/5,4/6,8 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1075 kg - dovoljena skupna masa 1505 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 3635 mm - širina 1688 mm - višina 1416 mm. |
Notranje mere: | posoda za gorivo 50 l. |
Prtljažnik: | 150-670 l |
T=12 °C / p= 1020 mbar / rel. vl.: 68 % /Stanje km števca: 2536 km | |
Pospešek 0-100km: | 9,8s |
---|---|
402m z mesta: | 16,9s ( 133km/h) |
1000m z mesta: | 31,0s ( 168km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 12,0s |
Prožnost 80-120km/h: | 16,6s |
Največja hitrost: | 185km/h (V.) |
poraba na testu: | 8,8 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 39,6m |
AM meja: | 42m |
-
Ko prek skoraj dirkaškega podvozja in odzivnega volanskega sistema obvladujete 115 KM, vam nasmeh ne more uiti. Če vam konjušnice ni dovolj, lahko še vedno izberete močnejšega brata s kar 170 KM. A verjemite, tudi s šibkejšim boste povsem zadovoljni!