Mitsubishi L200 2.5 TD 4x4 Invite

23. 6. 2005 | Peter Kavčič
Deli

S Pick-upi je tako - ne kupujte jih, če ne veste, kaj bi z njim počeli! Tako je skoraj z vsemi avtomobili.

Torej, če vsaj približno veste, da boste velik prtljažnik za potniško kabino uporabljali, potem kar brez zadržkov, pick-upi so zelo zabavni in uporabni terenski avtomobili.

Tako je tudi s tem Mitsubishijem, ki s svojo ceno, malenkost manj kot pet milijonov, sodi med cenejše resnejše terence. No, ko zapišemo resnejše, ne mislimo na Defenderja ali MB-ja G in podobne, ti so pravi za druge namene. Z oznako resen smo le želeli poudariti to, kar avto premore in nato na terenu in cesti tudi zmore.

Priklopljiv štirikolesni pogon je prva stvar, ki nam je pripeljala nasmešek na ustnice. Na makadamskih cestah in asfaltu je dovolj samo zadnji pogon. Na suhem asfaltu je oprijemljivost zadnjih (pogonskih) koles tako solidna in glede na (tudi) dostavniški značaj avtomobila prava rešitev, ko je prtljažnik polno naložen. Mimogrede, obremenili ga boste lahko s tono tovora, njegova skupna masa pa ne sme presegati 2.830 kilogramov. Spodobno, ni kaj!

A najboljše pri vsem tem je, da smo s praznim prtljažnikom lahko uživali v drsenju skozi makadamske ovinke in pri plezanju po precej zahtevnem terenu. Tu lahko pohvalimo možnost uporabe reduktorja in zapore diferenciala.

A vožnja po terenu bo za večino teh pick-upov le manjši del njihovega vsakdanjika. V preostanku, torej tistem večjem delu asfaltnih voženj, nas je L200 prepričal s podvozjem, ki kljub terenski zasnovi ni pregrobo in nudi dovolj udobja, da bi z njim brez pomislekov odrinili tudi na daljšo pot. Malce nas je razočarala le dolgočasno opremljena notranjost, brez radia in z veliko sivine na plastiki in prevlekah sedežev. To jasno pokaže, da je avto namenjen tudi delu in grobi rabi. Kljub vsemu pa premore toliko udobja (klimatska naprava), da je vožnja še vedno prijetna. Nenazadnje z največjo hitrostjo 155 km/h avto sploh ni počasen. To, koliko ga boste priganjali po avtocesti, je odvisno tudi od tega, kakšno porabo želite. Pri zmerni vožnji se je ta spustila celo na 9, 8 litra, pri polni obremenitvi pa do 13 litrov.

L200 torej ni samo dostavnik, delovni stroj, če hočete, ampak tudi terenec. In terenca, ki nudi toliko veselja v blatu, boste za ceno slabih pet milijonov težko dobili.

Peter Kavčič

Foto: Aleš Pavletič

Osnovni podatki
Prodaja: AC KONIM d.o.o.
Cena osnovnega modela: 20.822,90 €
Cena testnega modela: 20.822,90 €
Moč: 85kW (116 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 15,3 s
Največja hitrost: 155 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 10,8l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 2477 cm3 - največja moč 85 kW (116 KM) pri 4000/min - največji navor 240 Nm pri 2000/min.
Prenos moči: motor poganja zadnji kolesi, priklopljiv štirikolesni pogon - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 265/60 R 16 (Bridgestone Dueler H/T).
Zmogljivost: največja hitrost ni podatka - pospešek 0-100 km/h ni podatka - poraba goriva (ECE) ni podatka.
Mase: prazno vozilo 1765 kg - dovoljena skupna masa 2830 kg.
Zunanje mere: dolžina 5010 mm - širina 1695 mm - višina 1800 mm.
Notranje mere: posoda za gorivo 75 l.
Prtljažnik: 1500 × 1470 × 400 mm
Naše meritve
T=13 °C / p= 103 mbar / rel. vl.: 67 % /Stanje km števca: 2903 km
Pospešek 0-100km: 15,3s
402m z mesta: 19,7s ( 112km/h)
1000m z mesta: 36,5s ( 138km/h)
Prožnost 50-90km/h: 10,9s
Prožnost 80-120km/h: 16,9s
Največja hitrost: 155km/h (V.)
poraba na testu: 10,8 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 54,6m
AM meja: 43m
Hvalimo in grajamo
uporabnost
nosilnost
izdelava
velika stranska ogledala
terenske zmogljivosti
cena
klimatska naprava je premočna na prvi stopnji
nima radia
stara, dolgočasna armatura
motorju do popolnosti zmanjka nekaj malega moči