Ko bom velik, bom Tim

200 'konjev', sekvenčni menjalnik, varnostna kletka, dirkaški sedeži, šesttočkovni varnostni pasovi … Vse to ima Adam. Ampak ne ta, ki smo ga vozili mi.

Tim Novak, relist, ki je s svojim Oplom Adamom R2 pravkar uspešno zaključil letošnjo sezono kot najboljši v svoji diviziji ter skupno tretji v skupni razvrstitvi državnega prvenstva, ima zagotovo med svojimi navijači kakšnega nadobudnega sanjača, ki bi rad šel po njegovih stopinjah. In kako se na najboljši način približati svetu, v katerem uspehe dosega Tim? Pri slovenskem zastopniku za znamko Opel so si omislili posebno izvedenko Adama, ki v marsičem spominja na dirkalnega Adama, le po voznih lastnostih ne. Na kratko: osnova je Adam z 1,4-litrskim motorjem klasične motorne zasnove s 100 'konji' in petstopenjskim ročnim menjalnikom. Torej avto, ki smo ga pri Avto magazinu že temeljito 'obdelali' in se do danes ni kaj dosti spremenil. Simpatičen avto, ki s še vedno svežo obliko dobro kljubuje hitremu napredku konkurence. Morda je to še najbolj zaznati v notranjosti, saj mali Adam še ni jemal predmeta 'digitalizacija' ali 'napredni asistenčni sistemi', a vseeno je dovolj uporaben in priročen mestni avto, če si ga delita največ dve osebi hkrati.

Da bi tak Adam spominjal na Timovega Adama, vam bodo pri Oplu za paket Motorsport Edition zaračunali 310 evrov. Za ta denar bo avto polepljen v dirkaške bojne barve, dobili pa boste tudi kapo in majico s Timovim podpisom. In kar je morda še najzanimivejše: en dan boste lahko preživeli s Timom, ki vas bo na posebnem treningu vožnje poučeval o dinamičnem, a vseeno varnem načinu obvladovanja avta.

besedilo: Saša Kapetanovič · foto: Uroš Modlic

Osnovni podatki
Cena testnega modela: 15.660 €
Cena osnovnega modela s popusti: 14.460 €
Cena testnega modela s popusti: 15.660 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 422 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 792 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.398 cm3 – največja moč 74 kW (100 KM) pri 6.000/ min – največji navor 130 Nm pri 4.000/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 195/55 R 16 H (Continental Conti Eco Contact)
Zmogljivost: največja hitrost 185 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,5 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,5 l/100 km, izpust CO2 129 g/km
Mase: prazno vozilo 1.120 kg – dovoljena skupna masa 1.465 kg
Zunanje mere: dolžina 3.698 mm – širina 1.720 mm – višina 1.484 mm – medosna razdalja 2.311 mm – posoda za gorivo 38 l
Prtljažnik: 170–663 l
Naše meritve
T = 18 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 3.076 km
Pospešek 0-100km: 14,0s
402m z mesta: 19,1s ( 119km/h)
Prožnost 50-90km/h: 15,9s (IV.)
Prožnost 80-120km/h: 23,0s (V.)
Poraba goriva na normnem krogu: 5,1 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 41,0m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 5. prestavi 58dB