Čeprav se zdi, da je Lexus IS na naših (pa tudi tujih cestah) precej redek gost, je v slabih desetih letih, odkar ga izdelujejo, prepričal že več kot milijon kupcev. In hkrati opomnil tekmece, da ga ne prezrejo.
Vseeno IS ostaja v senci velike nemške trojke, a morda niti noče izstopiti iz nje. Navsezadnje mu vloga v ozadju ustreza in za slednjo se zdi, da je všeč tudi japonskim izdelovalcem.
Testni IS 300h ni bil nič drugačen. Prvi vtis je bil precej nedorečen, a je pozneje IS zlezel pod kožo. Jasno, že oblika ne izstopa (pa čeprav je bil lani prenovljen), pa tudi zgradba avtomobila in navsezadnje notranjost sta znani.
Enako je z motorjem. Že znana kombinacija bencinskega in elektromotorja ponuja sistemskih 223 'konjev'. Številka je 'velika' zgolj na papirju, v praksi pa se moč nekje izgubi. Zagotovo je precej 'skrije' samodejni, neskončnostopenjski menjalnik CVT. Slednji je še vedno trn v peti marsikateremu vozniku, a je precej odvisno, v kakšnih okoliščinah in na kakšnih relacijah boste avto uporabljali. Navsezadnje je bil tudi testni IS lep primer, da se da z njim zelo ugodno in udobno voziti v mestni gneči in na primestnih poteh. Ob priganjanju se razkrije nešportni karakter menjalnika CVT in šele takrat se lahko voznik zmrduje nad njim. A seveda s(m)o vozniki različni in nekateri ne bodo imeli težav ne z menjalnikom CVT ne na daljših poteh.
Od sprememb, ki so se zgodile z zadnjo prenovo, je treba izpostaviti LED-žarometa in dodane nekatere varnostno-asistenčne sisteme. Že znan in vrhunski pa ostaja sistem ozvočenja Mark Levinson s 15 zvočniki, ki je za ceno 1.000 evrov še vedno eden od najboljših sistemov, kar si jih je v avtu sploh mogoče omisliti.
Cena osnovnega modela: | 53.050 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 54.950 € |
Obvezno zavarovanje: | 1.099 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 2.062 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni –bencinski – gibna prostornina 2.494 cm3 – največja moč 133 kW (181 KM) pri 6.000/ min – največji navor 221 pri 4.200-5.400/min, elektromotor: največja moč 105 kW , največji navor 300 Nm, sistem: največja moč 164 kW (223 KM), največji navor n.p. baterija: NiMH, 1,31 kWh; Prenos moči: motorja poganjata zadnji kolesi –samodejni menjalnik e-CVT – gume 255/35 R 18 V (Pirelli SottoZero) |
---|---|
Zmogljivost: | največja hitrost 200 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,4 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,6 l/100 km, izpust CO2 107 g/km |
Mase: | prazno vozilo 1.605 kg – dovoljena skupna masa 2.130 kg |
Zunanje mere: | dolžina 4.680 mm – širina 1.810 mm – višina 1.430 mm – medosna razdalja 2.800 mm– posoda za gorivo 66 l |
Prtljažnik: | 450 l |