To je najverjetneje zadnji test ta hip še aktualne Oplove Corse.
Avtomobil, ki nas je v preteklih letih v marsičem navdušil, se poslavlja in prepušča mesto naslednici, novi Corsi, ki bo k nam zapeljala jeseni. Če ste kdaj razmišljali o nakupu Corse, pa se vam je vedno zdela predraga (čeprav o tem že malce dvomimo), je zdaj idealni trenutek za to. Zakaj tako zanesljivo trdimo nekaj, kar bi tudi samooklicani coprnik in vedeževalec Danny s svojimi zvezdami težko napovedal? Preprosto zato, ker smo obiskali nekaj Oplovih salonov in so nam takoj, ko smo omenili, da se zanimamo za Corso Silverline, ponudili lep popust.
A to še ni vse! Kot je v navadi, ima poslavljajoči se model kup opreme, za katero bi sicer morali mastno plačati. Silverline ima tako električni pomik prednjih stekel, po višini nastavljiv voznikov sedež, daljinsko osrednjo ključavnico, merilnike na beli podlagi s kromirano obrobo, zatemnjena stekla na zadnjih lučeh, ABS, po višini nastavljiv volanski obroč, na katerem so gumbi za upravljanje avtoradia, in seveda klimatsko napravo. Navzven pa se od drugih Cors loči po tem, da ima vse, od kljuke do letvice in odbijačev v barvi karoserije. Serijsko!
Če pomislimo, da avtomobil na koncu svojega razvojnega ciklusa postane praktično popoln in da boste na njem v nasprotju s prihajajočim novincem zelo težko našli (porodne) napake, doživljali čudne okvare in sitnosti, je to le še en velik razlog, da upravičimo trditev, ki smo jo zapisali na začetku. Če od avtomobila pričakujete, da vam bo delal in da ne bo po-vzročal preglavic ter vas silil na nepredvidene servise, je to to.Preprosto. Če bo nova Corsa pridobila zaradi evolucije (bo večja, sodobnej-ša . . ), pridobi ta Corsa zaradi večje preizkušenosti, izkušenj serviserjev in tovarne ter zanesljivosti, saj tovarna v tem času odpravi vse morebitne pomanjkljivosti.
In ne nazadnje, tudi ta Corsa Silverline je prav zaradi bogate opreme, solidnega motorja in lahke dostopnosti zadnje klopi (5 vrat) ter prostornosti (tudi visoki vozniki dobro sedijo) povsem konkurenčen avtomobil.
Peter Kavčič
Foto: Saša Kapetanovič
Prodaja: | GM Southeast Europe |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 10.490,74 € |
Cena testnega modela: | 12.230,85 € |
Moč: | 59kW (80 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 12,5 s |
Največja hitrost: | 175 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,0l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - gibna prostornina 1229 cm3 - največja moč 59 kW (80 KM) pri 5600/min - največji navor 110 Nm pri 4000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 185/55 R 15 H (Continetal PremiumContact). |
Zmogljivost: | največja hitrost 175 km/h - pospešek 0-100 km/h 12,5 s - poraba goriva (ECE) 8,0/4,8/6,0 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1005 kg - dovoljena skupna masa 1405 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 3839 mm - širina 1646 mm - višina 1440 mm |
Notranje mere: | posoda za gorivo 45 l. |
Prtljažnik: | 260-1060 l |
T=5 °C / p= 1025 mbar / rel. vl.: 63 % /Stanje km števca: 4240 km | |
Pospešek 0-100km: | 13,1s |
---|---|
402m z mesta: | 18,7s ( 120km/h) |
1000m z mesta: | 34,2s ( 153km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 13,8s |
Prožnost 80-120km/h: | 22,0s |
Največja hitrost: | 175km/h (V.) |
poraba na testu: | 8,1 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 42m |
AM meja: | 43m |
-
Za dobro ceno je to veliko avtomobila. Matematični izračun govori v prid tistim, ki na avtomobil gledajo predvsem z uporabnega, ne toliko s čustvenega stališča. Pa čeprav tej Corsi prav ničesar ne primanjkuje.