Opel Corsa 1.7 CDTI (92 kW)

Med črno in belo se skriva spekter barv. Tudi omejena serija Corse Black & White skriva precej več kot le belo karoserijo s črnimi platišči.

Serija Black & White nakazuje športne poteze, primerljive z različico OPC. V sklopu paketa OPC Line, boste dobili avto, opremljen s prednjim in strešnim spojlerjem, s športno oblikovanim zadnjim odbijačem in z bočnimi obrobami.

Posebej za to serijo so izdelali črna, 17-palčna platišča, ki resnično izstopajo, obliko pa zaključujejo zatemnjena bočna stekla, črno pobarvana streha in ohišja zunanjih ogledal, oblečena v črno plastiko. Take Corse na cesti ni mogoče spregledati.

V primerjavi s preostalimi izvedbami Corse v notranjosti ni večjih razlik, kar pa ne pomeni, da počutje v njej ni dobro. Našli bomo precej dobro zasnovane sedeže, ki nudijo ravno pravo razmerje med udobjem in oprijemom pri malce bolj dinamični vožnji, pohvalimo pa lahko še volanski obroč, ki je ravno prav debel in na otip izredno kakovosten.

Tudi komande na njem so izredno uporabne in smiselne, česar pa ne moremo reči za nekatere gumbe na armaturni plošči. Graja leti predvsem na precej zapleteno nastavljanje klimatske naprave.

Ker je različica Black & White omejena le na opremo avtomobila, se lahko sami odločite, kakšen agregat bo v nosu vaše Corse. Testni primerek je bil opremljen z najmočnejšo, 1, 7-litrsko turbodizelsko različico z 92 kW moči.

V tako majhnem avtomobilu moči nismo pogrešali. Bilo je je ravno prav za skakanja od semaforja do semaforja in tudi za izlete na prehitevalni pas na avtocesti. Glede na to, da avto nakazuje športnost, smo pogrešali vsaj delno izklopljiv sistem proti zdrsu pogonskih koles. Ker se je torej Corsi ob vsakem speljevanju prižigal ESP, je na naših meritvah dosegla nekoliko slabši rezultat.

K paketu opreme Black & White spada tudi znižano, športno podvozje. V povezavi s 17-palčnimi platišči in nizkopresečnimi pnevmatikami dobite precej ostro nastavljeno podvozje, mogoče celo malce preveč za vsakdanjo uporabo v mestu, saj si nihče ne želi prešteti vseh kanalizacijskih jaškov na poti do službe. Se pa tako podvozje izkaže za odlično pri dinamični vožnji skozi ovinke. No, malce več kompromisa smo vendarle pričakovali.

Atributi različice Black & White so precej močnih in živih barv. Že po številu teh avtomobilov, ki smo jih opazili na cestah, ne gre dvomiti o tem, da bo omejena serija hitro razprodana. Namignemo naj le še, da si v kompletu s tako športnim podvozjem in s tako velikimi platišči ne omislite šibkejšega motorja v nosu.

Saša Kapetanovič, foto: Saša Kapetanovič

Osnovni podatki
Prodaja: GM Southeast Europe
Cena osnovnega modela: 16.590 €
Cena testnega modela: 18.600 €
Moč: 92kW (125 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 9,9 s
Največja hitrost: 195 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,8l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.686 cm? – največja moč 92 kW (125 KM) pri 4.000/min – največji navor 280 Nm pri 2.300/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/45 R 17 V (Continental ContiSportContact3).
Zmogljivost: največja hitrost 195 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,9 s – poraba goriva (ECE) 6,2/4,0/4,8 l/100 km.
Mase: prazno vozilo 1.100 kg – dovoljena skupna masa 1.545 kg.
Zunanje mere: dolžina 3.999 mm – širina 1.713 mm – višina 1.488 mm – posoda za gorivo 70 l.
Prtljažnik: 285–1.050 l
Naše meritve
T = 19 °C / p = 1.210 mbar / rel. vl. = 30 % / Stanje kilometrskega števca: 8.256 km
Pospešek 0-100km: 11,0s
402m z mesta: 17,9s ( 130km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,9/18,7s
Prožnost 80-120km/h: 11,4/19,1s
Največja hitrost: 195km/h (VI.)
poraba na testu: 6,4 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 42,7m
AM meja: 42m
Ocena
  • S tako Corso trkajo predvsem na vrata tistih, ki želijo, da so majhni mestni avtomobili tudi estetska poslastica. V tem trenutku in na tem področju je prav gotovo edinstvena.

Hvalimo in grajamo
dinamičen videz
opremljenost
bočni oprijem sedežev
pretrdo podvozje
neizklopljiv ESP