Podaljšani test: Opel Zafira - 2.0 TDCI Ecotec Start/Stop Innovation - OnStar, asistenca na daljavo

3. 4. 2018 | Saša Kapetanovič

Ste vedeli, da v naši dolgoprogaški Zafiri vedno prevažamo osebnega pomočnika? In to takega, ki potnikom nikoli ne zasede sedeža.

Seveda, govorimo o Oplovem sistemu pomoči in asistence na daljavo OnStar, ki v svetu avtomobilizma ni ravno revolucionarna novost. A vseeno so se pri Oplu odločili dobro izpopolniti storitev ter jo uporabnikom prvo leto po nakupu avtomobila ponuditi popolnoma zastonj, pozneje pa proti plačilu mesečne ali letne naročnine.

Podaljšani test: Opel Zafira - 2.0 TDCI Ecotec Start/Stop Innovation - OnStar, asistenca na daljavo
Saša Kapetanovič

Sistem OnStar ponuja širok nabor storitev in ni omejen le na telefonski stik z operaterjem na drugi strani. Tisti bolj vsakodnevni stik s storitvijo OnStar je aplikacija, ki jo je mogoče namestiti na pametni telefon, ponuja pa kopico drugih storitev tako informativnega značaja kot uporabniško koristnih pomagal. Podatkov željni vozniki bodo dobro 'založeni' z vso diagnostiko vozila (stanje goriva, olja, tlak v gumah …), radovedni lahko pogledajo, kje vozilo je, tisti najbolj igrivi pa lahko Zafiro na daljavo odklepajo, zaklepajo ali z njo celo hupajo.

Podaljšani test: Opel Zafira - 2.0 TDCI Ecotec Start/Stop Innovation - OnStar, asistenca na daljavo
Simon Jacobs

Seveda, najbolj uporabna stvar ostaja klic slovensko govorečega svetovalca, ki vam bo poskušal pomagati na vse mogoče načine: za vas bo poiskal želeni cilj in vam ga samodejno vnesel v navigacijsko napravo, naročili se boste lahko na servis, izbrska vam lahko parkirno mesto v prosti parkirni hiši ali celo poišče sobo v hotelu. V skrajni sili vam bo na kraj nesreče poslal nujno pomoč, ampak upamo, da je to edina storitev, ki vam je ne bo treba preizkusiti.

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 36.735 EUR €
Cena testnega modela: 36.735 EUR €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 696 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.489 EUR €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.956 cm3 – največja moč 125 kW (170 KM) pri 3.750/min – največji navor 400 Nm pri 1.750–2.500/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 235/40 R 19 W (Continental Conti Sport Contact 3).
Zmogljivost: največja hitrost 208 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,9 l/100 km, izpust CO2 129 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.748 kg – dovoljena skupna masa 2.410 kg
Zunanje mere: dolžina 4.666 mm – širina 1.884 mm – višina 1.660mm – medosna razdalja 2.760 mm – prtljažnik 710–1.860 l – posoda za gorivo 58 l.
Naše meritve
Okoliščine meritev: T = 23 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 16.421 km
Pospešek 0-100km: 9,9s
402m z mesta: 17,2s ( 133km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,1/13,8s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 9,5/13,1s (V./VI.)
Zavorna pot pri 100km/h: 39,5m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 61dB