Podaljšani test: Opel Zafira - 2.0 TDCI Ecotec Start/Stop Innovation - OnStar, asistenca na daljavo

Ste vedeli, da v naši dolgoprogaški Zafiri vedno prevažamo osebnega pomočnika? In to takega, ki potnikom nikoli ne zasede sedeža.

Podaljšani test: Opel Zafira - 2.0 TDCI Ecotec Start/Stop Innovation - OnStar, asistenca na daljavo (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
3. 4. 2018

Seveda, govorimo o Oplovem sistemu pomoči in asistence na daljavo OnStar, ki v svetu avtomobilizma ni ravno revolucionarna novost. A vseeno so se pri Oplu odločili dobro izpopolniti storitev ter jo uporabnikom prvo leto po nakupu avtomobila ponuditi popolnoma zastonj, pozneje pa proti plačilu mesečne ali letne naročnine.

Sistem OnStar ponuja širok nabor storitev in ni omejen le na telefonski stik z operaterjem na drugi strani. Tisti bolj vsakodnevni stik s storitvijo OnStar je aplikacija, ki jo je mogoče namestiti na pametni telefon, ponuja pa kopico drugih storitev tako informativnega značaja kot uporabniško koristnih pomagal. Podatkov željni vozniki bodo dobro 'založeni' z vso diagnostiko vozila (stanje goriva, olja, tlak v gumah …), radovedni lahko pogledajo, kje vozilo je, tisti najbolj igrivi pa lahko Zafiro na daljavo odklepajo, zaklepajo ali z njo celo hupajo.

Seveda, najbolj uporabna stvar ostaja klic slovensko govorečega svetovalca, ki vam bo poskušal pomagati na vse mogoče načine: za vas bo poiskal želeni cilj in vam ga samodejno vnesel v navigacijsko napravo, naročili se boste lahko na servis, izbrska vam lahko parkirno mesto v prosti parkirni hiši ali celo poišče sobo v hotelu. V skrajni sili vam bo na kraj nesreče poslal nujno pomoč, ampak upamo, da je to edina storitev, ki vam je ne bo treba preizkusiti.

Opel Zafira 2.0 TDCI Ecotec Start/Stop Innovation

Osnovni podatki

Cena osnovnega modela: 36.735 EUR €
Cena testnega modela: 36.735 EUR €

Stroški (v enem letu)

Obvezno zavarovanje: 696 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.489 EUR €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.956 cm3 – največja moč 125 kW (170 KM) pri 3.750/min – največji navor 400 Nm pri 1.750–2.500/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 235/40 R 19 W (Continental Conti Sport Contact 3).
Zmogljivost: največja hitrost 208 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,9 l/100 km, izpust CO2 129 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.748 kg – dovoljena skupna masa 2.410 kg
Zunanje mere: dolžina 4.666 mm – širina 1.884 mm – višina 1.660mm – medosna razdalja 2.760 mm – prtljažnik 710–1.860 l – posoda za gorivo 58 l.

Naše meritve

Okoliščine meritev: T = 23 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 16.421 km
Pospešek 0-100km: 9,9s
402m z mesta: 17,2s ( 133km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,1/13,8s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 9,5/13,1s (V./VI.)
Zavorna pot pri 100km/h: 39,5m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 61dB