Peugeot 308 v vseh pogledih prinaša ravno pravšnjo mero vseh značajev, ki jih pričakujemo od avtomobila tega razreda.
Osvojiti naslov evropski avtomobil leta z avtomobilom, ki spada v segment, poimenovan po nemškem tekmecu, je bila leta 2014 sladka zmaga za Peugeot. Zdaj, ko smo že dobro spoznali model 308, nam je čedalje bolj jasno, da je bila zmaga zaslužena.
Peugeot 308 z vizualnega vidika ne izstopa v nobeni smeri, a se vseeno čuti neka skladnost, ki svojo prefinjenost in kanček luksuza nakazuje s kromiranimi elementi. Kot zaključek celote pripomorejo tudi luči z dnevnim LED-podpisom in smerniki, ki po novem nakazujejo smer s postopnim prižiganjem svetlobnih diod. Kakovost izdelave in končna obdelava sta nesporni, pozitivni odzivi pa se prenašajo tudi v notranjost. Kabina je mogoče malce manj drzno oblikovana, a je skladna in ergonomsko dovršena. Veliko večino gumbov s sredinske konzole je 'pojedel' 9,7-palčni informacijsko-zabavni zaslon, ki je uporabniško nezahteven, tudi zaradi priročnih bližnjic ob zaslonu.
Čeprav se medosna razdalja uvršča v povprečje tega segmenta, je prostornost kabine ena od prednosti 'tristoosmice' pred tekmeci. Tudi višjerasli bodo našli dober vozniški položaj, sedeži so pregovorno udobni, tudi pogleda na merilnike čez volanski obroč smo se zdaj že navadili. Za zadnjo klop boste lahko posedli tudi tri odrasle potnike, a se bosta dva dosti bolj udobno namestila. Če boste zadaj prevažali otroka v otroškem sedežu, boste hvaležni lahkemu dostopu do priključkov ISOFIX.
Turbobencinarji z majhno delovno prostornino so zdaj že dobro uveljavljeni tudi v segmentu, v katerega spada 'tristoosmica'. Tak motor prinaša več odzivnosti in živahnosti, če pa znate brzdati desno nogo, vas bo nagradil tudi z nizko porabo. Podvozje je dokaj nevtralno naravnano, prinaša zanesljivo lego z dodatno mero udobja, a bo malce razočaral vse, ki dajejo prednost igrivosti in dinamičnosti.
Ker je segment C za vse proizvajalce na neki način 'izpit zrelosti', je Peugeot z modelom 308 tega opravil z odliko. Sploh glede na to, da je bilo prvo mesto od nekdaj oddano modelu iz Wolfsburga, zadaj pa se je bila huda bitka za drugovrščenega. Ti časi so očitno minili.
Cena osnovnega modela: | 20.390 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 20.041 € |
Obvezno zavarovanje: | 535 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.009 € |
Motor: | 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.199 cm3 – največja moč 96 kW (130 KM) pri 5.500/min – največji navor 230 Nm pri 1.750/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski samodejni menjalnik. |
Zmogljivost: | največja hitrost 200 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,2 l/100 km, izpust CO2 119 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.150 kg – dovoljena skupna masa 1.770 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.253 mm – širina 1.804 mm – višina 1.457 mm – medosna razdalja 2.620 mm – prtljažnik 470–1.309 l – posoda za gorivo 53 l. |