Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 HDi

12. 10. 2006 | Peter Kavčič
Deli
Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 HDi

Zanimivo, kako se kriteriji s starostjo voznika spreminjajo. Ko si mlad, si želiš športnosti, ko si star, le še udobja. No, tako vsaj pravijo starejši, mi smo za zdaj še med mladimi.

A obstaja tudi tista generacija vmes, ki se še vedno počuti toliko mlada, da ceni živahnost motorja in si občasno zaželi dobro odmerjeno dozo pospeška, obenem pa ne mara trdih športnih blažilnikov, skratka zna ceniti mehkobo sedenja, ki ne utruja tudi na dolgi poti.

Med druženjem s tem Peugeotom 407 Coupe, ki ga je poganjal odličen 2, 7-litrski dizelski šestvaljnik s 150 kW in kar 440 Nm navora, se nam je iz dneva v dan vedno bolj jasnila slika, komu je pravzaprav ta estetsko oblikovan avtomobil v resnici pisan na kožo. Predvsem gospodom v srednjih in zrelih letih! Družinskemu očetu bi ga težko priporočili, saj ima malce prezahteven vstop do zadnje klopi, kjer sicer dva otroka sedita dobro, trije pa bi se že drenjali. Da bi bil to družinski ’kupe’, torej zagotovo odpade.

Tudi dokaj varčen (če pomislimo na porabo 12 litrov na 100 kilometrov kljub priganjanju) in obenem superzmogljiv (od 0 do 100 kilometrov na uro potrebuje devet sekund, po avtocesti pa ga boste lahko gnali do 230 kilometrov na uro) motor ne pomaga, da bi ga družinski oče zagovarjal pred boljšo polovico, ki ima ponavadi v rokah 51-odstotni delež v upravnem odboru družinskih financ. Tak možakar bo moral najprej počakati, da se otroci osamosvojijo, do tedaj pa lahko razmišlja le o 407 s petimi vrati ali o kombijevski različici.

Nazaj h gospodom. Ti bodo cenili ugodje mehko delujočega samodejnega menjalnika, ki sicer ni športen, a značaju avtomobila popolnoma pristaja. Pohvalno je tudi, da boste v njegov 400-litrski prtljažnik spravili dva kompleta palic za golf, do igrišča za golf pa boste prišli spočiti. Peugeotovo podvozje je, kar se udobja tiče, blagodejno kot baldrijanove kapljice, sedeži, oblazinjenje, oprema pa kakovostni in na visoki ravni, kot se za visoki avtomobilski razred tudi spodobi. Z njim sicer ne gre ravno pretiravati po ovinkih, a tudi če bi hoteli, vam elektronika vsakršno neumnost kaj hitro prepreči. Zato si zasluži velik plus za varnost.

In če morda še niste vedeli, se v Štiristosedmici po svojih opravkih zunaj Vatikana vozi sam gospod Rode (seveda v družbi šoferja). Kardinalno rdeča barva na testnem avtomobilu je v našem primeru zgolj naključje, mu pa pristaja, avtomobilu namreč!

Peter Kavčič

Foto: Aleš Pavletič

Osnovni podatki
Prodaja: Peugeot Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 37.973,63 €
Cena testnega modela: 43.534,05 €
Moč: 150kW (240 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 9,0 s
Največja hitrost: 230 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 8,5l/100km
Tehnični podatki
Motor: 6-valjni - 4-taktni - V600 - biturbodizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 2720 cm3 - največja moč 150 kW (204 KM) pri 4000/min - največji navor 440 Nm pri 1900/min.
Prenos moči: Motor poganja prednji kolesi - 6-samodejni menjalnik - gume 235/45 ZR 18 Y (Pirelli P Zero Nero).
Zmogljivost: Največja hitrost 230 km/h - pospešek 0-100 km/h 9,0 s - poraba goriva (ECE) 11,9/6,5/8,5 l/100 km.
Mase: Prazno vozilo 1799 kg - dovoljena skupna masa 2130 kg.
Zunanje mere: Dolžina 4815 mm - širina 1868 mm - višina 1399 mm.
Notranje mere: posoda za gorivo 66 l.
Prtljažnik: 400 l.
Naše meritve
T=21 °C / p= 1021 mbar / rel. vl.: 64 % /Stanje km števca: 18431 km
Pospešek 0-100km: 8,8s
402m z mesta: 16,3s ( 142km/h)
1000m z mesta: 29,4s ( 183km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,1s
Prožnost 80-120km/h: 16,6s
Največja hitrost: 230km/h (VI.)
poraba na testu: 12,0 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 37,0m
AM meja: 39m
Ocena
  • Je udoben, eleganten, bogato opremljen, tudi športen in tak popoln za vse, ki bi se radi vozili udobno in ki si občasno zaželijo adrenalinske terapije. Seveda, če cena ni ovira.

Hvalimo in grajamo
udobje in športnost
videz
oprema
motor
velika poraba ob priganjanju
dostop do zadnje klopi
težka stranska vrata