Podaljšan test: Audi A1 1.2 TFSI Attraction

5. 1. 2012 | Matevž Hribar
Deli

Po prevoženih 21.667 kilometrih je devet različnih voznikov in voznic razsodilo.

Dizajn

V živahni rdeči barvi in s srebrnima lokoma na robu strehe je pojava konkurenčna glavnemu tekmecu – Miniju. Je prepoznaven, nenavaden in še vedno zelo audijevski. Zlasti s prednje strani, zaradi česar so se pred nami vozeči avtomobili na avtocesti umikali, kot bi jim sledil (vsaj) A4.

Izdelava

Nedvomno eno izmed področij, ki deloma upraviči 'audijevsko' ceno. Stikala, plastika, kljuke na vratih, sedeži ... Brez pripomb. Dopuščamo možnost, da je strgana vrvica, ki drži polico nad prtljažnikom, posledica nepazljivosti ali ihte člana testne ekipe.

Motor

Če odmislimo mlinčkast zvok, si mali turbak zasluži odlično oceno. V mestu ponuja dovolj navora v območju okoli 2.000 vrtljajev, na odprti cesti pa se ne upira priganjanju. Povprečna poraba je glede na naše, v večini primerov kar težke noge primerna.

'Feeling'

Mali Audič v povsem serijski različici ponuja na pol dirkaške užitke, za kakršne je treba pri podobno majhnih avtomobilih doplačati za kratice, kot so RS, ST, S ... Odličen volanski mehanizem in bolj športno kot udobno podvozje sta razloga za veselje na ovinkasti cesti. Za to pa ...

... udobje trpi

Hja, pa smo tu. Trdo nastavljeni blažilniki prenesejo v kabino sunek z vsake malo večje razpoke na cesti. Čeprav, za čuda, nobena izmed dveh voznic ni niti črhnila o neudobju?! Pograjati gre še naslona prednjih sedežev, ki ne ostajata preklopljena naprej, kar je precej nerodno, ko želimo na zadnjo klop zložiti nakupovalne vrečke, ali še huje, namestiti otroški sedež.

Mesto

Pozor! Kljub majhnim zunanjim meram (vsaj v začetnih kilometrih) Audija ni najlažje parkirati, saj voznik izza volana zaradi 'napihnjene' oblike karoserije ne vidi robov avtomobila. To seveda ne opravičuje bližnjega srečanja z gasilnim aparatom v garažni hiši ter zaradi tega razbite zadnje luči in zraven še malo pločevine. Za popravilo so si na servisu Porsche Slovenija vzeli dva dni in zavarovalnici izstavili račun 742 evrov (zadnja desna luč stane 219 EUR).

Matevž Hribar, foto: Uroš Modlic, Matevž Hribar, Saša Kapetanovič, Mimi Antolovič

Osnovni podatki
Prodaja: Porsche Slovenija
Cena osnovnega modela: 18.070 €
Cena testnega modela: 21.606 €
Naše meritve
Najmanjša poraba: 6,15l/100km
Najvišja poraba: 10,69l/100km
poraba na testu: 7,41 l/100km
Napake med testom: strgana vrvica police v prtljažniku.
Ocena
  • Če vas ne moti njegova športna naravnanost, je Audi A1 odličen mestni avtomobil za tiste (gospodične), ki si lahko privoščijo nekaj več.

Hvalimo in grajamo
živahen, prožen motor
lega na cesti
volanski mehanizem
kakovostna izdelava
dobra bočna opora prednjih sedežev
zanimiva zunanjost (srebrna loka!)
neudobno podvozje
preglednost pri parkiranju
naprej preklopljen naslon sedeža ne ostane vedno v položaju
bluetooth bi bil lahko del serijske opreme
cena