Da ne bomo vedno pisali o lepih linijah in občutkih skozi ovinke, se posvetimo malenkostim.
Sprva zavijmo v tehnološki kotiček: ste vedeli, da je Mazdin sistem start/stop, imenovan i-stop, tako napreden, da pred izklopom motorja nastavi bat v najboljši možni položaj za sprožitev ponovnega zagona? Senzorji zaznajo položaj bata in v točno določenem valju, kjer je mešanica že pripravljena, se sproži vžig svečke. Nekako tako, kot ko si na kolesu pripravimo pedala za zagon, da je lažje potisniti navzdol. Tako se čas vžiga skrajša na vsega 0,35 sekunde ali bolje rečeno – do meje, ko nam sistem start/stop ne para živcev s počasnim delovanjem, da bi ga morali izklopiti.
Ste vedeli, da je osrednji zaslon v Mazdi3 občutljiv za dotik? Ste? Pa ste vedeli, da med samo vožnjo ni občutljiv za dotik? Namreč, v izognitev težavam, do katerih nas pripelje zmanjšana zbranost med vožnjo, so pri Mazdi presodili, da je precej varneje, če osrednji multimedijski sistem upravljamo le prek vrtljivega gumba, ki je pri ročici ročne zavore. Če pa ste imeli v osnovni šoli oceno iz angleščine vsaj dve, bo prepoznal tudi glasovne ukaze, potem ko pritisnemo namenski gumb na volanskem obroču.
Ste vedeli, da je Mazda3 prek USB-vhoda popolnoma združljiva z Applovimi telefoni? Nič takega, boste rekli. Hudiča, presedemo se v toliko avtomobilov in nekateri na določene telefone reagirajo kot na maligni tumor. Mazda3 brez težav zazna iPhone, predvaja glasbo in hkrati polni baterijo.
Ste vedeli, da ima Mazda3 projicirni prikazovalnik podatkov (Head Up Display)? Okej, ste. Ima namreč eno pomanjkljivost. Ko zaženemo avtomobil, se postavi v pokončen položaj. Če pa vas moti (tudi taki se najdejo) in bi ga radi pospravili, nastane težava. Prek nastavitev ga je sicer mogoče ugasniti, nikakor pa ne položiti v prvotni položaj.
Ste vedeli, da se naš čas druženja z Mazdo3 počasi izteka in da smo zaradi tega že malce slabe volje?
Besedilo: Saša Kapetanovič
Prodaja: | MMS d.o.o. |
---|