Ko smo pred približno mesecem dni napovedali prihod turbobencinskega Golfa v našo (podaljšano) testno floto, smo omenili tudi porabo.
Malo čez sedem litrov je znašala po prvih nekaj sto prevoženih kilometrih (v primerjavi s 6,1 litra testnega Golfa 1.6 TDI) – a od tedaj le še pada in zdaj je že krepko pod sedmimi litri.
'Krivec' za to seveda ni le motor, pa tudi to ne, da je bil odtlej Golf na lepem kupu daljših poti. Zasluge za to ima tudi dobro izračunan menjalnik, ki omogoča vožnjo z ravno prav nizkimi vrtljaji pri slovenskih mestnih omejitvah, ki ima šesto prestavo vendarle dovolj dolgo, da je na avtocesti vrtljajev ugodno malo, in ki ima prestavno ročico, ki se pomika dovolj hitro, natančno in uglajeno, da voznik prej uživa ob prestavljanju kot ob lenarjenju.
Kaj pa prostor? V prvem dobrem mesecu se nam še ni zgodilo, da bi ga zmanjkalo, in ker je pri dvotretjinsko deljivi zadnji klopi širši del na desni, se lahko z njim na smučanje mirno in udobno odpravijo trije, pa so smuči še vedno v prtljažniku. Seveda jih je treba primerno pritrditi, a dobra vreča za smuči in pritrdilni obroči poskrbijo tudi za to. Pohvaliti velja še zlahka dostopna pritrdilna mesta Isofix, se pa seveda takemu karavanskemu Golfu pozna, da ima enako medosno razdaljo kot petvratni, zato je na zadnji klopi prostora manj kot na primer v karavanski Octavii (ki jo dobite za podoben denar), ki ima daljšo medosno razdaljo in zato opazno več prostora na zadnji klopi.
A vseeno: po prvih tisočakih prevoženih kilometrov tale Golf ni pokazal niti ene slabosti. In prav to je, to že dolgo ugotavljamo, njegova največja prednost: redka so sicer področja, kjer bi izrazito odstopal v pozitivno smer, a veliko pomembneje je (vsaj za potencialne kupce Golfa) dejstvo, da skoraj nikjer ne izstopa v negativno.
Besedilo: Dušan Lukič
Prodaja: | Porsche Slovenija |
---|