Podaljšani test: Volkswagen T-CrossPodaljšani test: Volkswagen T-Cross - Garač in uživač

Delovne naloge naših avtomobilov na podaljšanem testu so zelo različne, a nikoli dolgočasne.

Podaljšani test: Volkswagen T-Cross - Garač in uživač (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
22. 4. 2020

ašemu Volkswagnu T-Crossu zna le včasih biti dolgočasno, ko mora noč ali dve počakati na katerem od bližnjih letališč, ki so prevzela breme naših službenih potovanj, ki ga je nekoč nosil Brnik. A vseeno, tudi pot do teh oken v svet se po navadi začne ob nehumanih jutranjih urah, ko se še v trdi temi usedemo v zmrznjen avto. Hitro segrevanje kabine mu še kako štejemo v plus, prav tako tudi miren tek in tiho delovanje litrskega, 115-'konjskega' TSI-ja, ko je ta še mrzel in nepripravljen na težke obremenitve.

Težke obremenitve tu mislimo na trenutke, ko je treba celotno štiričlansko družino skupaj s prtljago odpeljati na morje. 445-litrski prtljažnik z lahkoto 'pogoltne' precej robe, dvojno dno pa poskrbi, da se ta lažje razporedi. Z zadnje klopi ni slišati pritožb na pomanjkanje prostora, saj je prostornost ena od boljših lastnosti T-Crossa. Tudi sicer je počutje v kabini super. Ergonomija je po nemško urejena, sedi se dobro, kopica asistenčnih sistemov lajša dolge vožnje, nizka poraba pa poskrbi, da je nepotrebnih ustavljanj na bencinskih črpalkah čim manj.

To zna ceniti tudi naš fotograf Uroš, ki se s T-Crossom večkrat odpravi v tujino na relije. Pregledovanje trase, iskanje pravega ovinka za fotografiranje, lovljenje tekmovalcev na 'rampi', T-Cross mu je na pomoč pri vsem tem, še najbolj pa zna pohvaliti njegovo okretnost in odmik od tal, saj mu le tako (čeprav je T-Cross dvokolesno gnan) uspe priti tudi do nekoliko težje dostopnih mest. Seveda je potem obisk avtopralnice neizbežen, a priznajte, tudi blato na bokih se mu dobro poda. A

Besedilo: Saša Kapetanovič · Foto: Uroš Modlic, Saša Kapetanovič

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style (2019)

Osnovni podatki

Prodaja: Porsche Slovenija
Cena osnovnega modela: 20.731 €
Cena testnega modela: 20.731 €
Cena testnega modela s popusti: 20.543 €
Moč: 85kW (115 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,2 s
Največja hitrost: 193 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,9l/100km

Stroški (v enem letu)

Obvezno zavarovanje: 360 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 832 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 999 cm3 – največja moč 85 kW (115 KM) pri 5.000–5.500/min – največji navor 200 Nm pri 2.000–3.500/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 193 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,9 l/100 km, izpust CO2 112 g/km. 
Mase: prazno vozilo 1.250 kg – dovoljena skupna masa 1.730 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.108 mm – širina 1.760 mm – višina 1.584 mm – medosna razdalja 2.551 mm – posoda za gorivo 40 l.
Prtljažnik: prtljažnik 455–1.281 l

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri