Kratki test: Renault Kadjar Bose Energy TCe 165

6. 2. 2018
Deli

Kadjar je eden od tistih v Renaultovi ponudbi, ki zadovoljuje nove trende, seveda – je križanec.

Renaultova ponudba je s pojavom Kadjarja zagotovo pridobila pomemben model, ki lahko zadovoljuje veliko sodobnih potreb. A zdaj je na trgu že več kot dve leti, in kot vse kaže, se dobro uveljavlja. Tržni segment srednje velikih križancev je seveda velik, zato je še toliko bolj pomembno, da so se pri Renaultu kar hitro lotili nekaterih popravkov pri Kadjarju, in sicer pri zadevah, na katere je bilo kar nekaj pripomb. Naš zadnji testni primerek je dokaz, da tudi renaultovci slišijo pripombe kupcev (ali kritikov). Sicer zelo bogato opremljeni Kadjar Bose se je na testu pojavil še z dodatki, kot so posebna kovinska barva (ognjeno rdeča, za doplačilo 690 evrov), paket Techno Premium z bočnimi tipali, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem samodejnega zaviranja v sili, parkirna pomoč (prav tako 690 evrov), paket Panorama (650 evrov) ter paket oblazinjenja v temnem usnju z ogrevanima sprednjima sedežema in električno nastavitvijo voznikovega sedeža (za 1.300 evrov) ter serijska 19-palčna platišča.

Predvsem pa gre omeniti, da sta prav pri zadnjem Kadjarju najboljši vtis pustili kakovost materialov in boljša končna izdelava notranjosti. Seveda je k temu zelo prispevala tudi usnjena obloga sedežev v prav okusni barvni kombinaciji. Dovolj dobro se je izkazal tudi primerno zmogljiv bencinski turbomotor, ki ga je za več moči treba pognati v višje vrtljaje. Kadjar se ustrezno svojemu nazivu (križanec) izkaže tudi glede prilagodljivosti, a tudi glede tega, da z njim – čeprav nima štirikolesnega pogona – vendarle vozimo tudi po kakšnem slabšem terenu. Tisto, kar bodo morali pri Renaultu še postoriti ob Kadjarjevi pravi prenovi, leži pod pločevino. Želeli bi si malo manj poskakovanja na luknjastih cestah in večjo volansko natančnost. Upajmo, da nas tudi Pariz sliši. A vseeno – Kadjar je na dobri poti.

besedilo: Tomaž Porekar; foto: Uroš Modlic

Preberite še:

Renault Kadjar Xmod Energy TCe 130

Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD Bose Edition

Nissan Qashqai 1.5 dCi 360°

Renault Koleos Initiale Paris Energy dCi 175 4WD X-Tronic

Dacia Duster 1.5 dCi EDC

Renault Scenic Bose Energy DCI 130

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 26.890 €
Cena testnega modela: 30.220 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 696 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.406 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.618 cm 3 – največja moč 120 kW (163 KM) pri 5.200/min – največji navor 240 Nm pri 2.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 225/45 R 19 W (Michelin Pilot Sport 3).
Zmogljivost: največja hitrost 205 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 6,2 l/100 km, izpust CO 2 139 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.376 kg – dovoljena skupna masa 1.928 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.449 mm – širina 1.836 mm – višina 1.613 mm – medosna razdalja 2.646 mm – prtljažnik 472–1.478 l – posoda za gorivo 55 l.
Naše meritve
T = 26 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 4.473 km
Pospešek 0-100km: 9,5s
402m z mesta: 17,0s ( 135km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,1/12,9s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 16,5/17,1s (V./VI.)
poraba na testu: 7,9 l/100km
Poraba goriva na normnem krogu: 6,1 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 42m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 5. prestavi 60dB
Ocena
  • Renault se je hitro odzval na nekatere pripombe in tako je ta testni Kadjar presenetil z dobrim vtisom glede kakovosti izdelave in materialov.

Hvalimo in grajamo
oblika
prilagodljivost kabine in prtljažnika
gospodarnost z gorivom
dvojno prtljažno dno
motorna zmogljivost
vzmetenje na slabših cestnih podlagah
vodljivost