Za prenovljeno Laguno lahko rečemo, da je še vedno enaka, a vendar boljša kot pred prenovo.
Na cesti je predvsem zaradi spremenjenega prednjega dela osvežena Laguna dovolj drugačna, da je ne boste zamenjali z modelom pred prenovo. Enako so tudi v notranjosti Renaultovci pustili le malo stvari nedotaknjenih. Armaturna plošča je preoblikovana, izbrali so bolj kakovostne materiale, spremenili barve kombinacije in zmanjšali špranje med posameznimi elementi v kabini.
Opazovalec tako sicer še vedno ve, da sedi v Renaultovi Laguni, vendar je splošno počutje potnikov na višji ravni kot pred prenovo. K boljšemu vzdušju v avtomobilu med vožnjo nedvomno pripomore izboljšana zvočna izolacija, ki je bila že pred tem med boljšimi v svojem razredu. Rezultat je dobra izoliranost pred truščem vožnje, s čimer tudi zelo dolga potovanja ne bodo naporna.
Dobro počutje potnikov stopnjuje tudi udobno podvozje, ki učinkovito prestreza številne cestne neravnine. Kljub temu da je bil glavni cilj Renaultovih razvojnikov doseči visoko stopnjo udobja vožnje, pa so z dodelavami in s spremembami razvili podvozje, ki bo zadovoljilo tudi dinamične voznike. Z močnejšima stabilizatorjema in drugačnimi nastavitvami blažilnikov so zmanjšali bočno nagibanje karoserije v ovinkih in posledično izboljšali povratno povednost krmilnega mehanizma.
Med vožnjo bo do izraza prišel tudi dober pogonski stroj. Njegovo nalogo je v testni Laguni opravljal 1, 9-litrski turbodizel z nazivno močjo 88 kilovatov oziroma 120 konjskih moči in 300 njutonmetrov največjega navora. Podatki, ki vam zagotavljajo, da boste ob pravilni uporabi šeststopenjskega ročnega menjalnika vedno med najhitrejšimi.
Seveda je motor 2.2 dCi s 150 konjskimi močmi še hitrejši in zmogljivejši, a že 120 ’konjev’ je v večini primerov dovolj. Ko smo že omenili menjalnik, povejmo le, da je med tehničnimi elementi vozila eden slabših delov Lagune. Med umirjeno vožnjo je sprehajanje med prestavami natančno in dovolj mehko, ob hitrem pretikanju med preganjanjem pa se pripravite na povečani odpor drobovja in zatikanje ročice.
Renault je Laguno popravil na področjih, kjer je pred prenovo najbolj šepala za konkurenco. Zagotovimo pa vam lahko, da je Laguna tudi po prenovi ohranila vse prednosti, le da je zdaj na pravih mesti še boljša. Renault, delo dobro opravljeno.
Peter Humar
Foto: Aleš Pavletič
Prodaja: | Renault Nissan Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 24.319,81 € |
Cena testnega modela: | 24.824,74 € |
Moč: | 88kW (120 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 10,7 s |
Največja hitrost: | 202 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 7,2l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1870 cm3 - največja moč 88 kW (120 KM) pri 4000/min - največji navor 300 Nm pri 2000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi - 6-stopenjski ročni menjalnik - gume 205/55 R 16 H (Continental PremiumContact). |
Zmogljivost: | največja hitrost 202 km/h - pospešek 0-100 km/h 10,7 s - poraba goriva (ECE) 7,2/4,6/5,5 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1530 kg - dovoljena skupna masa 1980 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4598 mm - širina 1774 mm - višina 1433 mm. |
Notranje mere: | posoda za gorivo 68 l. |
Prtljažnik: | 430-1340 l |
T=23 °C / p= 1010 mbar / rel. vl.: 60 % /Stanje km števca: 15375 km | |
Pospešek 0-100km: | 11,2s |
---|---|
402m z mesta: | 17,9s ( 126km/h) |
1000m z mesta: | 32,6s ( 161km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 9,1/16,3s |
Prožnost 80-120km/h: | 11,5/16,1s |
Največja hitrost: | 200km/h (VI.) |
poraba na testu: | 7,2 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 38,6m |
AM meja: | 40m |
-
Renaultu je uspelo Laguno s prenovo popraviti točno na tistih delih, kjer ji je največ manjkalo. Motor 1.9 dCi s 120 konjskimi močmi je dobra izbira za Laguno.