Škoda 110 R Coupe

Jugoslovanski žepi so še vedno preplitki, da bi pravi športni avtomobil lahko kupil vsak, ki si ga želi. Razen tega domače tovarne osebnih avtomobilov, vsaj doslej, še niso pokazale pripravljenosti, da bi se lotile izdelave in prodaje takšnega avtomobila. Zato je škoda 110 R coupe avtomobil, ki vsaj po izgledu in po željah, ki jih izkazuje z opremo, zadovoljuje okuse tistih, ki bi radi športni avtomobil. Torej ni čudno, če je teh čehoslovaških kupejev pri nas razmeroma veliko, a so vseeno še ljudje, ki ne vedo, da gre za avto znamke škoda.

Imeli smo priložnost, da smo za volanom športne škode presedeli 75.000 km oziroma štiri leta vožnje, in se tako prepričali, v kolikšni meri je to zares športen avto, primeren za naše razmere, v kolikšni meri se nakup obrestuje, koliko avto zdrži, kako varen je na cesti in kaj vse lahko povprečen voznik od njega zahteva.

Prenesi PDF testa
2. 8. 1978

Podrobnejši test si oglejte v PDF obliki.

Hvalimo in grajamo
dober in zanesljiv motor
športna oprema (s pomanjkljivostmi)
varčna poraba goriva ob zmernem plinu
dobro oblikovani, a trdi sedeži
lahkotno vodenje, zanesljive zavore
dostopna cena
slabi in nevarni brisalniki
slabotne luči
prednja prema uničuje gume
močan veter ob odprti stranski šipi
slabotno gretje in zračenje
glasen motor nad 3500 vrt/min
neodpornost proti rji
nima ure in vžigalnika
nenatančen števec kilometrov