Tak ix35 spada med vstopne modele na ceniku. Torej tisti, ki ga vsi nekako preskočijo in se spogledujejo z malce dražjimi, češ, zagotovo je slab, če je prvi na seznamu.
A naj že v prvem stavku povemo, da je to pri ponudbi različic ix35 očitno popolna neumnost. Že osnovni model (po motorizaciji, ne opremi) se je namreč izkazal presenetljivo dobro. A pojdimo po vrsti. Če dešifriramo ime avta, vidimo, da gre za bencinsko motoriziran športni terenec, ki ima pogon na prednji kolesi.
Oznaka GDI naznanja, da gre za motor z neposrednim vbrizgom. Seveda ne gre pričakovati enormnih pospeškov, a vendarle lahko na račun šeststopenjskega menjalnika pomanjkanje navora nadomestimo s pravilno izbiro prestave. Torej nekoliko več pretikanja in zaganjanja in z lahkoto boste sledili prometu. Tudi poraba s slabimi devetimi litri ni grozljiva. Sploh za razliko 2.500 evrov do prvega dizla na ceniku se boste dodobra navozili.
Tudi prednji pogon po našem prepričanju bolj ustreza avtomobilu take zasnove. Vožnja je manj okorna, pa tudi čutiti je, da je avto lažji in okretnejši. Seveda je vse odvisno od tega, na kakšna brezpotja namerava lastnik takega avtomobila zaviti.
Če nimate ravno vikenda za devetimi gorami in devetimi vodami, bo tudi tak ix35 prišel marsikam. Pogrešali smo le malce boljšo komunikacijo volana s kolesi, saj je bil servo naravnan precej močno, lahkotnost obračanja volana pa se je poznala pri večjih hitrostih, kajti takrat je avto precej poplesaval.
K dobremu počutju v takem avtomobilu pa največ zagotovo prispeva kopica opreme. Dvopodročna samodejna klimatska naprava, gretje prednjih in zadnjih sedežev, kamera za vzvratno vožnjo, pametni ključ itd. so stvari, ki jih človek nikoli ne bi pričakoval v avtomobilu, ki ga najdemo v začetni ponudbi. Resda obstajajo različice s slabšimi paketi opreme, vendar že vstopni model Life ponuja recimo povezavo Bluetooth, priključke AUX in USB, alarm …
Notranjost je dokaj prijetna, saj standardno črnino lepo razbijajo poudarki iz srebrne plastike. Ta je na volanu malce moteča, saj so spoji nekoliko pregrobi. Sedenje je naravnano na udobje in nekoliko manj na prekladanje med ovinki, saj sedeži ne premorejo prav veliko bočne opore. Tudi z zadnje klopi ne bo slišati pripomb, saj kolena sopotnikov lepo 'dihajo'.
Zanimiva pripomba leti na naelektrenost avtomobila oziroma posadke v njem: vsakogar, ki je po vožnji izstopil iz avta, je namreč stresla statika. Morda pa moramo vsi v uredništvu zamenjati obutev …
Besedilo in foto: Saša Kapetanovič
Prodaja: | Hyundai Avto Trade d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 22.490 € |
Cena testnega modela: | 22.890 € |
Moč: | 99kW (135 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 11,1 s |
Največja hitrost: | 178 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,8l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.591 cm3 – največja moč 99 kW (135 KM) pri 6.300/min – največji navor 165 Nm pri 1.500–2.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 225/60 R 17 H (Continental CrossContact). |
Zmogljivost: | največja hitrost 178 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,1 s – poraba goriva (ECE) 8,2/6,0/6,8 l/100 km, izpust CO2 158 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.380 kg – dovoljena skupna masa 1.830 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.410 mm – širina 1.820 mm – višina 1.660 mm – medosna razdalja 2.640 mm – posoda za gorivo 58 l. |
Prtljažnik: | 590–1.435 l |
T = °C / p = 1.090 mbar / rel. vl. = 31 % / stanje kilometrskega števca: 7.114 km | |
Pospešek 0-100km: | 11,1s |
---|---|
402m z mesta: | 17,0s ( 125km/h) |
Največja hitrost: | 178km/h (VI.) |
poraba na testu: | 8,9 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 42,6m |
AM meja: | 41m |
Prodaja: | Hyundai Avto Trade d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 22.490 € |
Cena testnega modela: | 22.890 € |
Moč: | 99kW (135 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 11,1 s |
Največja hitrost: | 178 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,8l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.591 cm3 – največja moč 99 kW (135 KM) pri 6.300/min – največji navor 165 Nm pri 1.500–2.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 225/60 R 17 H (Continental CrossContact). |
Zmogljivost: | največja hitrost 178 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,1 s – poraba goriva (ECE) 8,2/6,0/6,8 l/100 km, izpust CO2 158 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.380 kg – dovoljena skupna masa 1.830 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.410 mm – širina 1.820 mm – višina 1.660 mm – medosna razdalja 2.640 mm – posoda za gorivo 58 l. |
Prtljažnik: | 590–1.435 l |
T = °C / p = 1.090 mbar / rel. vl. = 31 % / stanje kilometrskega števca: 7.114 km | |
Pospešek 0-100km: | 11,1s |
---|---|
402m z mesta: | 17,0s ( 125km/h) |
-
Hyundai bi si zagotovo lahko 'privoščil' še slabšo različico za vstopni model ix35. Kar le potrjuje, da je avto kakovosten in dorasel trgu.