
Začetki podjetja Hyundai Motor Company segajo v april 1946, ko je podjetnik Ju-Yung Chung ustanovil industrijsko podjetje Hyundai, ki je leta 1968 s Fordom sklenilo pogodbo, da bo za južnokorejski trg sestavljalo Cortino in Granado. Leta 1976 je Hyundai s pomočjo 26 podjetij iz petih držav razvil prvi lastni model Pony, ki ga je kmalu ponudil tudi v Evropi. V osemdesetih letih je Pony doživel popolno prenovo in posta ponekod …
Začetki podjetja Hyundai Motor Company segajo v april 1946, ko je podjetnik Ju-Yung Chung ustanovil industrijsko podjetje Hyundai, ki je leta 1968 s Fordom sklenilo pogodbo, da bo za južnokorejski trg sestavljalo Cortino in Granado. Leta 1976 je Hyundai s pomočjo 26 podjetij iz petih držav razvil prvi lastni model Pony, ki ga je kmalu ponudil tudi v Evropi. V osemdesetih letih je Pony doživel popolno prenovo in posta ponekod tudi Excell, pridružila pa se mu je še limuzina nižjega srednjega razreda Stellar. Leta 1985 predstavljenega Ponyja s pogonom na prednji kolesni par smo prenovljenega v začetku devetdesetih let spoznali tudi pri nas. Leta 1989 je bila predstavljena prva Sonata, leta 1989 Scoupé, leta 1991 pa prva Lantra. Predvsem leta 1995 predstavljena druga generacija Lantre je bila znana po neprestanih manjših izboljšavah. Tedaj je Ponyja nasledil Accent, leta 1997 pa je Atos zaokrožil ponudbo navzdol. Azijska podjetja so se konec dvajsetega stoletja znašla v hudi krizi, ki jo je Hyundai uspešno premagal in leta 1998 celo kupil propadajočo Kio. Opustil je tudi nekaj modelov in se osredotočil na kakovost preostalih. Leta 2000 je predstavili novo Elantro, leto pozneje s Santa Fejem vstopil v segment športnih terencev, leta 2002 pa predstavili majhnega Getza. Uvedel je tudi turbodizelske motorje. Leta 2007 je novi pristop napovedal i30, ki mu je sledil kombijevski i30 SW, temu pa drugi modeli s črko i v imenu: i10, i20, ix25, ix35, ix55, i40. Izjema je bil le štirivratni kupe Veloster, a pozneje je Hyundai deloma spet opustil alfanumerične oznake in modelom spet namenil "prava" imena, kar velja tudi za hibridno-električni trojček Ioniq in najnovejšega športnega terenca Kono.
Prosto po Slovarju slovenskih frazemov so z mestno srajco nekdaj šaljivo in malce zbadljivo predvsem na podeželju označevali meščane. Seveda predvsem zato, ker niso bili …
Večno vprašanje inženirjev pri zasnovi avtomobila je tudi, kako narediti vse skupaj bolj udobno in enostavno za uporabo. Samodejni menjalnik in sprejemljive zunanje mere so …
Spoštujem vse vrste avtomobilov. Ne glede na velikost, karoserijsko izvedbo ali pogon. Vseeno pa moram priznati, da še vedno težko sprejmem elektrifikacijo pogona osebnega avtomobila.
Prehod od pogonom s fosilnimi gorivi na elektriko se obeta že vrsto let, a stvar ne bo hipna. Hyundai je eno tistih podjetij, ki skrbi …
Ioniq je Hyundaiev prvi model, kjer lahko kupec izbira med tremi naprednimi pogoni. Ob električnem sta tu še običajni in priključnohibridni.
Hyundaiu je uspelo tisto, o čemer nekateri drugi (še) sanjajo. Za električno Kono se je treba postaviti v dolgo vrsto. Za tiste bolj neučakane pa …
Hyundai očitno najbolj ceni športni značaj in športno podobo. No, vsaj pri Tucsonu.
Ali pa tudi ne takšna malenkost – menjalnik je vendarle pomemben del avtomobila. A dvosklopčni je skoraj edino, kar bi si še želeli pri tem …
Ko smo prvič testirali Hyundaievo Kono, takrat je šlo za različico z litrskim bencincem, ročnim menjalnikom in prednjim pogonom, je Tomaž omenil tudi triatlon.
Nekateri kupci avtomobilov z njimi ne želijo izstopati, drugi pač. So pa še takšni, ki nočejo ne enega ne drugega, ampak želijo drugačnost.
Hyundai z Ioniqom 5 ubira nove poti pri širitvi segmenta električno gnanih avtomobilov. Po velikosti se uvršča nekako v »golfov« razred, a je poln naprednih …
Mladi Šved bo z južnokorejsko ekipo nastopal vsaj dve leti, že letos pa je pred njim veliko izzivov.
Da, prototip. Robota, ne človeka, s katerim odgovarjajo na trenutno (zdravstveno) situacijo.
Dokončno razkritje se mu obeta v prvi polovici letošnjega leta.
Hkrati napoveduje revolucijo na področju hitrega polnjenja baterijskih sklopov.
Predstavljamo prve podrobnosti nove Hyundai Kone N.
Novi i20 v segmentu mestnih malčkov pravila igre spreminja z edinstvenimi dinamičnimi linijami. Ponaša se z napredno povezljivostjo in vodilnimi varnostnimi sistemi ter med drugim …
Korejska avtomobilska znaka je odprla novo poglavje v električni mobilnosti s prvo električno platformo.
Hkrati bo najbolj 'evropski' doslej.
Začel se je spogledovati tudi z elektrifikacijo.