Podaljšani test: VW T-Cross Style 1.0 TSI (2019)Volkswagen T-Cross Style 1.0 TSI - Mali T

Kako pri Volkswagnu veste, da gre za križanca, ne da bi avto videli? Preprosto, njegovo ime se začne na T.

Volkswagen T-Cross Style 1.0 TSI - Mali T (foto: Sebastjan Plevnjak) Sebastjan Plevnjak
19. 2. 2020

Najviše je seveda Touareg, potem pa navzdol sledijo Tiguan Allspace, Tiguan, T-Roc in najmanjši T, T-Cross. In to, da je majhen, v svetu gneč na cestah, premajhnih parkirnih prostorov in hitrega življenja ni slaba lastnost. Nasprotno: 4,1 metra dolgi T-Cross je v mestni gneči kot doma, hkrati pa njegova notranja zasnova, značilna za križance (višje in nekoliko pokončnejše sedenje) omogoča, da je še vedno dovolj prostoren za družinsko uporabo.

Na našem podaljšanem testu bomo nekaj mesecev ’mučili’ pogonsko osnovnega, opremsko pa najviše postavljenega, a z doplačilno opremo prav nič založenega T-Crossa. To pomeni litrski TSI s 85 kilovati oziroma 115 ’konji’, šeststopenjski ročni menjalnik, prednji pogon in opremo Style. Ta je sama po sebi kar bogata: dvoconska klimatizacija, odlični LED žarometi, parkirni sistem, aktivni tempomat (ki zaradi ročnega menjalnika ne deluje do ustavitve, če bi izbrali avtomatika, pa bi), sistem za ohranjanje voznega pasu (ki deluje pri hitrosti nad 60 kilometrov na uro), vzdolžno pomična zadnja klop … Seznam je za osnove udobnostne in varnostne potrebe dovolj bogat in na seznamu doplačil je bila le rdeča barva.

A priznamo: če bi lahko odkljukali še nekaj okenc pri dodatni opremi, bi bila cena namesto 20 tisočakov za približno tisočaka višja. Dodali bi namreč paket Travel (v njem so digitalni merilniki, kamera za vzvratno vožnjo, senzor za dež in samodejno senčenje notranjega ogledal), sistem App-Connect (da bi sicer dober informacijsko-zabavni sistem dobil še Apple CarPlay in AndroidAuto) in pametni ključ. Skupaj tisočaka in sto evrov, pa bi bil tale mali T res popoln.

Kaj pa pogonska tehnika? Litrski turbobencinec se je med prvima tisočakoma kilometrov izkazal za dovolj zmogljivega, da voznik nima občutka, da je avto podhranjen tudi na avtocesti, pa tudi za dovolj varčnega. Večina omenjenih kilometrov je bila namreč narejena na avtocesti ali v mestu, torej v razmerah, najbolj neugodnih za porabo goriva, saj je bilo umirjene vožnje po regionalkah le za vzorec. Poraba se je kljub temu po­vzpela le nekaj nad sedem litrov, kar je za dober liter in pol več, kot je znašala na normnem krogu (pet litrov in pol). Upamo si zapisati, da bo večina voznikov imela porabo nekaj nad šestimi litri. Ob tem je motor v nižjih in srednjih vrtljajih prijetno tih, kar zmanjšuje utrujenost na daljši vožnji – podobno velja tudi za udobna športna prednja sedeža (serijska) in nastavitve podvozja, ki so takšne, da na pregovorno slabih slovenskih cestah žive vsebine T-Cross ne muči.

Seveda se je podaljšanotestna pot tega T-Crossa pri nas šele dobro začela in bo vtisov, potem ko bo za njegov volan sedlo več voznikov in zelo različnih razmerah, več (in morda bomo našli tudi kak minus). A prvi vtis, ki ga je pustil najmanjši Volkswagnov T, je vsekakor pozitiven

VW T-Cross Style 1.0 TSI (2019)

Osnovni podatki

Prodaja: Porsche Slovenija
Cena testnega modela: 20.731 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 20.543 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 20.731 EUR €
Moč: 85kW (115 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,2 s/100 km/h s
Največja hitrost: 193 km/h km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,9 l/100 kml/100km

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 360 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 832 EUR €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 999 cm3 – največja moč 85 kW (115 KM) pri 5.000–5.500/min – največji navor 200 Nm pri 2.000–3.500/min.
Prenos moči: motor poganja vsa prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 193 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,9 l/100 km, izpust CO2 112 g/km. 
Mase: prazno vozilo 1.250 kg – dovoljena skupna masa 1.730 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.108 mm – širina 1.760 mm – višina 1.584 mm – medosna razdalja 2.551 mm – posoda za gorivo 40 l.
Prtljažnik: prtljažnik 455–1.281 l

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri