Skoraj. Če bi testni Touran imel še samodejni menjalnik, bi si takšno oznako zagotovo zaslužil.
V redu, rekli bi mu morda lahko tudi družinski razred, a kakorkoli že: s svojim 150-'konjskim' dizlom (kar je, mimogrede, v Touranovi ponudbi dizlov srednja izbira) se odlično znajde na dolgih poteh, hkrati pa poraba ni previsoka. Na našem normnem krogu se je ustavila pri 5,1 litra, realno je lahko za liter in pol višja, še zlasti če ste veliko na avtocesti.
A vseeno: takšen Touran je varčen. Pa počutje v njem? Sedeži so odlični, zadaj trije ločeni, a malce ozki. Dva odrasla se bosta počutila zelo dobro, trije se bodo malce dregali s komolci. Toda ne glede na število potnikov zadaj je počutje tam zelo zračno, za kar poskrbijo ne le velika bočna okna, temveč tudi panoramska steklena streha. Zaradi nje mora klima včasih narediti kako naduro, a vseeno: kabina je na ta račun veliko prijaznejša, kot bi sicer bila, saj so plastika pod nivojem oken in vsi sedeži črni. Paket Family s seznama dodatne opreme prinese še mizice v naslonjalih prednjih sedežev, kar lahko na dolgih avtocestnih poteh pride prav.
In, zanimivo, mizice je mogoče zložiti navzgor in navzdol. Ker je klimatizacija triconska, tudi zadaj ni težav z nastavitvijo primerne temperature – to lahko krmilita potnika zadaj ali tisti spredaj prek zaslona info-zabavnega sistema. Ta je bil v testnem Touranu ena od boljših strani avta. Ne le zato, ker ima zelo dobro navigacijo (Discover Pro), temveč zato, ker podpira tudi povezavo z Androidnimi in Applovimi mobilniki prek sistemov Android Auto in Apple CarPlay.
Prvi v Sloveniji sicer uradno še ne deluje, vendar ga je mogoče zlahka prepričati o delovanju, drugi takoj deluje brez težav. In za to, da bi imeli ta dva sistema (ki med drugim omogočata navigiranje prek Googlovih ali Applovih zemljevidov, vgrajenih v telefon), sploh ni treba doplačati dveh tisočakov za Discover Pro. Dovolj je, da k serijskemu info-zabavnemu sistemu Composition Media dodate 300-evrsko doplačilo, in imeli boste avto z navigacijo, ki deluje še bolje od Volkswagnove, saj je iskanje ciljev hitrejše in lažje. Dva tisočaka, kolikor bi stal sistem Discover Pro, raje porabite za dvosklopčni menjalnik DSG. Z njim Touran resnično postane odlična izbira.
Dušan Lukič foto: Saša Kapetanovič
Cena osnovnega modela: |
27.150 € |
Cena testnega modela: |
36.557 € |
Moč: |
110kW (150
KM) |
Obvezno zavarovanje: |
535 € |
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ |
1.437
€
|
Motor: |
4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 3.500 – 4.000/min – največji navor 340 Nm pri 1.750 – 3.000/min |
Prenos moči: |
motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/55 R 17 V (Continental Conti Premium Contact)
|
Zmogljivost: |
največja hitrost 208 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,3 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,7–4,5 l/100 km, izpust CO2 121–118 g/km |
Mase: |
prazno vozilo 1.552 kg – dovoljena skupna masa 2.180 kg.
|
Zunanje mere: |
dolžina 4.527 mm – širina 1.829 mm – višina 1.695 mm – medosna razdalja 2.786 mm – prtljažnik 743–1.980 l – posoda za gorivo 58 l |
Okoliščine meritev:
T = 16 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 65 % / stanje kilometrskega števca: 26.209 km
|
Pospešek 0-100km: |
10,7 ss |
402m z mesta: |
17,9 ss (
131 km/h) |
Prožnost 50-90km/h: |
7,6s
(IV)
|
Prožnost 80-120km/h: |
10,8s
(V)
|
poraba na testu: |
6,0 l/100km
|
Poraba goriva na normnem krogu: |
5,1
l/100km
|
Zavorna pot pri 100km/h: |
42,5m |
AM meja: |
40m |
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi |
62dB |
Cena osnovnega modela: |
27.150 € |
Cena testnega modela: |
36.557 € |
Moč: |
110kW (150
KM) |
Obvezno zavarovanje: |
535 € |
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ |
1.437
€
|
Motor: |
4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 3.500 – 4.000/min – največji navor 340 Nm pri 1.750 – 3.000/min |
Prenos moči: |
motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/55 R 17 V (Continental Conti Premium Contact)
|
Zmogljivost: |
največja hitrost 208 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,3 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,7–4,5 l/100 km, izpust CO2 121–118 g/km |
Mase: |
prazno vozilo 1.552 kg – dovoljena skupna masa 2.180 kg.
|
Zunanje mere: |
dolžina 4.527 mm – širina 1.829 mm – višina 1.695 mm – medosna razdalja 2.786 mm – prtljažnik 743–1.980 l – posoda za gorivo 58 l |
Okoliščine meritev:
T = 16 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 65 % / stanje kilometrskega števca: 26.209 km
|
Pospešek 0-100km: |
10,7 ss |
402m z mesta: |
17,9 ss (
131 km/h) |
Prožnost 50-90km/h: |
7,6s
(IV)
|
Prožnost 80-120km/h: |
10,8s
(V)
|
info-zabavni sistem
motor
panoramska streha
sedeži
počasno električno odpiranje/zapiranje prtljažnika