VW Passat Variant 2.0 TDI

31. 1. 2007 | Dušan Lukič
Deli
VW Passat Variant 2.0 TDI

Kilometri na merilniku supertestnega Passata se neusmiljeno vrtijo naprej – pa čeprav je bil zadnje čase rahlo bolehen.

Bodimo natančni: zaznali smo nekaj majhnih napak (motnje v delovanju sistema za pomoč pri parkiranju PDC, nedelovanje gretja sedežev) in si zamislili, da naj jih (ker pač ni šlo za nič večjega) odpravijo sproti, na naslednjem rednem servisu. Vse bi bilo lepo in prav (in napakic skoraj ne bi opazili), če bi se to tudi res zgodilo. Pa se ni – in naš slab vtis o servisu Porsche Ljubljana na Bravničarjevi je postal le še slabši (da ne govorimo o tem, da nam je podobne izkušnje z njim zaupalo kar nekaj bralcev in znancev).

Skratka: ko se je supertestni Passat vrnil z rednega servisa, stvari še vedno niso delovale. Ne gretje sedežev ne PDC. Potem je šel na servis še enkrat (in če se tamkajšnjim serviserjem zdi to, da avto po dveh dneh na servisu ždi še dva dni, sprejemljivo, naj jim zaupam, da ni tako). Gretje sedežev so popravili, sistema za pomoč pri parkiranju pa ne, čeprav so obljubljali ’zamenjavo računalnika’ in podobno.

Skratka, na ta račun je supertestni Passat staknil še prasko ali dve zadaj. PDS namreč včasih celo deluje, drugič spet ne, najhuje pa je, ko deluje napačno in voznika z zvočnim signalom opominja, da je prostora še pol metra, ko ga v resnici ni več. In težava še vedno ni odpravljena.

In ko smo v redakciji debatirali o tem, koliko težav smo imeli z avtom zaradi servisa, se je pojavila še ena teorija. Se spomnite, da smo se v enem preteklih zapisov pritoževali nad tuljenjem izpod prednjih koles in nad tem, da so na servisu zamenjali kolesne ležaje? Vse več članov redakcije zagovarja teorijo, da ležaji niso bili nič krivi in da so jih na servisu zamenjali po nepotrebnem. Zapisi v testni knjigi namreč pravijo, da je avto po zamenjavi ležajev spremljal enak zvok kot pred njo – in da je izginil šele, ko smo zamenjali gume (letne za zimske). To pa je močan namig, da supertestnemu Passatu sploh ne moremo pripisati tovrstne okvare, temveč lahko servis obtožimo nepotrebne menjave kolesnih ležajev.

Sicer pa se večina članov redakcije še dobro spomni, kako smo serviserje na (takrat še) Bravničarjevi dolgo opozarjali, da čutimo nenavadno oziroma nepravilno delovanje menjalnika Multitronic v takratnem supertestnem Audiju A4, pa so trdili, da je cukanje povem naravno za ta menjalnik. Mnenja niso spremenili, vse dokler menjalnik ni odpovedal . .

Očitno se nekateri še vedno ne zavedajo, da je vtis, ki ga lastnik dobi ob (rednem in izrednem) servisiranju, pomemben prav toliko kot občutek, ki ga ima med uporabo avtomobila. Kaj pomaga, da je supertestni Passat v resnici odličen avto, ko pa servis podre vse, kar si tovarna in uvoznik oziroma prodajalec trudita zgraditi? Škoda, da servisa ne izbiramo sami.

A na srečo imajo to možnost vsaj drugi lastniki Volkswagnovih vozil.

Dušan Lukič

Foto: Aleš Pavletič