Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Ne boste verjeli, kaj zdaj (verjetno) pripravljajo v Wolfsburgu!
Skoraj dve toni in pol ... Bo novi BMW M5 na ta način sploh lahko ohranil kultni status?
Počasi razkrivajo podrobnosti prenove - in začeli so pri športniku!
Dolgo je trajalo - toda zdaj je tu. Zato pa je cena bolj prijazna ...
Test: Ford Ranger Raptor - Zabava na steroidih
Lepotna operacija po bavarsko. Štirica je pripravljena na novo dobo
Je to še vedno Porsche, kot ga poznate? Je. Samo bolj tih je ...
Štiri v vrsto? Pri tej japonski znamki mislijo, da je to pravi recept
Reportaža: KTM X-BOW GT-XR - Legalizacija dirkaške surovosti
Stinger gre v pokoj - to je revolucija ustavljanja pobeglih voznikov!
Tudi ta športni terenec bo po svežitvi ostal brez ...
Test: BMW 230e Active Tourer - Največ, kar lahko ponudi BMW-jev enoprostorec
Električni avtomobili končno cenejši - kateri, zakaj in - koliko?
Mazda je presenetila vse. Ta dva avtomobila gresta dejansko v proizvodnjo
Test: Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC - Gmota električno gnanega udobja