Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Je to še vedno Porsche, kot ga poznate? Je. Samo bolj tih je ...
Štiri v vrsto? Pri tej japonski znamki mislijo, da je to pravi recept
Reportaža: KTM X-BOW GT-XR - Legalizacija dirkaške surovosti
Stinger gre v pokoj - to je revolucija ustavljanja pobeglih voznikov!
Tudi ta športni terenec bo po svežitvi ostal brez ...
Test: BMW 230e Active Tourer - Največ, kar lahko ponudi BMW-jev enoprostorec
Pri Tesli so nižje subvencije »nadomestili« z znižanjem cen, na nekaterih trgih tudi za okoli 20 odstotkov.
Mazda je presenetila vse. Ta dva avtomobila gresta dejansko v proizvodnjo
Test: Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC - Gmota električno gnanega udobja
Toyotini inženirji so zdaj prenovili kultni model
To je zmagovalec izbora Slovenski avto leta 2024!
Finale izbora Slovenski avto leta 2024
Reportaža: Renault Megane R.S. Ultime - Čao, sonček!
Nov znak, nov napis in nova vloga Golfa v prihodnosti.
Kaj nas novega čaka v letu 2024? To so glavne novosti