Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

V tej državi bodo uvedli kaznivo dejanje umora na cesti
Rusi lahko kupijo novega Mercedes-Benza. Le kako je to mogoče?
Novi Mitsubishi Outlander najprej za apetit, spomladi tudi za kupce
Tudi renomirane japonske znamke niso imune na težave. Ta proizvajalec je v resnih težavah, ki ga lahko privedejo tudi do ...
Te škatlaste limuzine se v Rusiji zlepa ne bodo znebili
Posodobitev da, avtomatski menjalnik pa…zakaj že?
Divja mačka z dvema ničlama in obetavnim dosegom
Električni avtomobili in zima: krajši doseg in počasnejše polnjenje
Ruski velikan je tik pred propadom. Bo na pomoč priskočila država?
NOVO V SLOVENIJI: Audi A5 – Več kot le igra številk
Ukradenega Land Roverja so našli kar 8000 kilometrov od "domovine". Ne boste verjeli, kje se je nahajal avto, ki je izginil v Londonu
Finale izbora Slovenski avto leta 2024
TEST: Mazda CX-60 e-Skyactiv D 254 Exclusive Line – Proti vsem pravilom (če sploh so)
Mikro avtomobili (še) niso mrtvi, prihaja še eden iz japonsko-španske naveze
TEST: MG HS Luxury 1.5 GDI - Vstop v visoko družbo