Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

S tem avtomobilom Kia vstopa v električno mobilnost

Kitajski MG z zanimivimi avtomobili in velikimi apetiti na slovenskem trgu

Volkswagen: ne gremo se cenovne vojne s Teslo

Kitajske znamke rešujejo rusko čast (in trg)

Zadnji razpoložljivi Bugatti z legendarnim motorjem W16 gre na dražbo

Bodo za volani avtobusov sedeli vozniški zelenci?

Legendarni ruski terenec z novimi delovnimi nalogami

Varnost električnih tovornjakov na preizkušnji

V upokojenih francoskih ikonah se bo iskrilo

Čeprav mu gre dobro, bi bil lahko še drznejši

Test: Citroën C5 X Shine Pack Hybrid 225 ë-EAT8 (2023)

Ni križanec in nima lastnosti velike večine konkurentov, a uspeh si zasluži zaradi drugih adutov

Delati za zvezdo pomeni dobiti zajetno nagrado

Nove težave za Teslo in tovarno v Nemčiji

Je vožnja z električnimi avtomobili res cenejša? Tu so izračuni

Zakaj bi nogomet gledali na kavču, če ga lahko za volanom?