Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Toliko bo treba odšteti za novega VW Multivana

Premiera: Ford Tourneo Connect - pod Fordovo karoserijo se skriva nekaj več

Premiera: Nissan Townstar - Najmanjši samo na bencin ali elektriko

Ioniq 5 za Hyundaijev električni preboj

Kratki test: Volkswagen Tiguan Elegance 2.0 TDI DSG (2021)

Poživitveni odmerek

Električne polnilnice v večstanovanjskih stavbah - Kdaj lahko pričakujemo spremembe?

Kratki test: Audi Q5 Sportback 2.0 TDI Quattro S Line (2021)

Pozornost (namenoma) zbuja z videzom. Kaj pa druge kvalitete? (test)

Opuščanje motorjev z notranjim izgorevanjem - Je bencinarjem in dizlom odklenkalo?

Kratki test: Dacia Sandero Comfort TCe 90 (2021)

Samo še naprej

Kratki test: Mercedes-Benz razred EQV 300 (2021)

EQVivalent

Test: Škoda Enyaq iV 80 (2021)

Ste še vedno v dvomih?

Priklopna vozila- Vse svoje vozim s seboj

Starejši vozniki - Ko vožnja postane naporna. In nevarna

Kratki test: Fiat 500e La Prima (2021)

Tudi z elektriko se … pride

Test: Dacia Sandero Stepway 1.0 Eco-G 100 (2021)

Prikrito spogledovanje