Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

To je avtomobil, ki napoveduje povsem novo dobo avtomobilizma, predvsem z vidika pogona

Alarmantne težave s pomanjkanjem poklicnih voznikov: Že zdaj nihče ne mara za volan in še slabše bo

Se bo korejski specialist s tem modelom prebil iz ozadja?

Ne, niso iz vesolja, a tudi niso več daleč

Lastniki starejših avtomobilov, pozor: ta trend vam lahko povzroči višjo škodo, kot pa je vreden vaš avtomobil

Kaj pa, če bi se od doma po cesti odpeljali kar s čolnom?

Več kot 50.000 voznikov vsak dan tvega smrt na cesti

Kolesarji niso samo ogroženi, lani so povzročili več prometnih nesreč

Moto GP VN Francije: Bastianni že tretjič

Ruski avtomobilski trg v prostem padcu

Fiatova poslovna ideja: dvoletna »zamrznitev« tovarne v Kragujevcu. Med delavci vre

Gre na bolje, a je še vedno slabše kot lani

Bi se peljali s taksijem brez voznika? Ne bo več treba čakati dolgo

Pri Volkswagnu potrjujejo: Scout bo samostojna in elektrificirana znamka

Zdesetkana udeležba in vrnitev odpisanih