Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Kako vas lahko mehaniki najlažje "prinesejo okoli"? Preverite najbolj pogoste nepoštene prakse
Bo tako izgledal novi Twingo, ki bo prihajal iz tovarne v Novem mestu?
Častitljiva obletnica legendarnega Renaulta, ki je bil priljubljen tudi pri nas
Četrt stoletja kasneje: novo življenje Audija A2
TEST: Kia Sorento 2.2 TCi EX Limited 8 DCT – Zvezdni prah
Elektrifikacija bi lahko imela zastrašujoče posledice na zaposlitve. To so številke
Škodin "prvič" praznuje 30 let
Elon Musk se še vedno smeji, kupci Teslinega superšportnika pa so vse bolj nejevoljni
Na vzhodu nič novega, ruskega »antiHummerja« ne bo
Ameriška znamka v Volkswagnovi lasti oživlja, vendar z zamudo
V desetih letih več kot trikratna podražitev avtomobilov
NOVO V SLOVENIJI: Peugeot 5008 – družinski levji kralj
Kitajci ne bodo odnehali, prihajajo še nove avtomobilske znamke
BYD Sealion - kitajski napad na najbolj prodajanega v Evropi
NOVO V SLOVENIJI: Cupra Tavascan - mediteranski električni udar