Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Je to mogoče: štirje motorji in 810 kilovatov moči za 140 tisočakov?

Po slovesu od Evrope že tri leta z novim partnerjem

Na Mercedes-Benzovem omrežju se bodo lahko »napajali« tudi drugi

Slovenski avtomobilski trg lani po nemškem in češkem okusu

Ruska Lada vstopa v električno mobilnost

Ta električni dostavnik bo uporaben tudi na daljše razdalje

Nekdanja Zastava bo vodilna v elektrifikaciji

Elonu Musku se spet smeji, njegov model je spodnesel prestol evropskemu prvaku

Tovornjakarji skoraj desetino časa »visijo« na telefonu

Na slovenskih cestah letos manj žrtev

Z zamudo težava manj na severni ljubljanski obvoznici

V negotovih časih je padel nov rekord

Vozniki z demenco predstavljajo visoko tveganje

Kdaj je čas za slovo od volana? To so signali, da starejši vozniki niso več sposobni varne vožnje

Še en hladen tuš za električne avtomobile